Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΚαλαϊτζής, Χρήστος
dc.date.accessioned2023-06-02T10:19:44Z
dc.date.available2023-06-02T10:19:44Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3596
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει θέμα «Επικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η περίπτωση του Instagram». Ο σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει εάν οι χρήστες του Instagram επικοινωνούν μέσω αυτού με άλλους ανθρώπους, αλλά και αν το χρησιμοποιούν για προβολή και διαφήμιση. Για την επίτευξη της εργασίας έγινε σε αρχικό επίπεδο αναζήτηση για την εύρεση πηγών από βιβλία και από το διαδίκτυο για το θεωρητικό πλαίσιο, αλλά και μία πρωτογενής έρευνα. Η εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται η επικοινωνία και η μαζική επικοινωνία. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται η διαφήμιση και η διαδικτυακή διαφήμιση. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι μορφές του. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται τα χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και παρουσιάζονται τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται το Instagram, τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες του. Επίσης, έγινε μία ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο χρησιμοποιώντας ως δείγμα χρήστες του Instagram και τέθηκαν οι εξής ερευνητικοί στόχοι: εάν οι χρήστες του Instagram επικοινωνούν μέσω αυτού και αν το προτιμούν για επικοινωνία σε σχέση με άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αν οι χρήστες έχουν χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή στη ζωή τους το Instagram για την προβολή κάποιου προϊόντος, επιχείρησης ή ελεύθερου επαγγελματία και αν όχι, αν θα το χρησιμοποιούσαν στο μέλλον σε περίπτωση που τους δίνονταν η ευκαιρία και αν οι χρήστες του Instagram συμφωνούν με τη χρησιμοποίηση του συγκεκριμένου κοινωνικού δικτύου για προβολή και διαφήμιση, καθώς ο αρχικός σκοπός δημιουργίας του και η βασική του χρήση είναι η κοινοποίηση φωτογραφιών και βίντεο. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως όχι μόνο οι χρήστες του Instagram το χρησιμοποιούν για επικοινωνία, αλλά πολλοί το προτιμούν κιόλας από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα, έδειξαν ότι πολλοί είναι αυτοί που το έχουν χρησιμοποιήσει ή θα το χρησιμοποιούσαν αν τους δίνονταν η ευκαιρία για προβολή και διαφήμιση και ότι συμφωνούν με τη χρήση του Instagram για το σκοπό αυτό. This study deals with “Communication and promotion using social media: The case of Instagram”. The purpose of the study is to show if Instagram users use it to communicate with other people, but also if they use it for promotion and advertising. Initially, a search was made to find bibliographic sources from books and the internet and also a primary research. The study consists of five units. The first unit analyzes communication and mass communication. The second unit analyzes advertising and online advertising. The third unit analyzes digital marketing and its forms. The fourth unit analyzes the features of social media and presents the most popular social media. The fifth unit analyzes Instagram, its features and its functions. Also, a quantitative questionnaire survey was conducted using Instagram users as a sample and the following research objectives were set: if Instagram users use it to communicate and if they prefer it for communication more than other social media, if users have ever used in their lives Instagram to promote a product, business or freelancer and if not, if they would use it in the future if they were given the opportunity and if Instagram users agree with the use of Instagram for promotion and advertising , because Instagram is created for sharing photos and videos. The results showed that not only Instagram users use it for communication, but many prefer it more than other social media. The results also showed that many people have used it for communication and advertising or would use it if they will have the opportunity in the future and that they agree with using Instagram for this purpose.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΕπικοινωνίαen_US
dc.subjectΔιαφήμισηen_US
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΠροβολήen_US
dc.titleΕπικοινωνία και προβολή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση του Instagramen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record