Show simple item record

dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΧριστοφόρου, Βασιλική
dc.contributor.authorChristoforou, Vasiliki
dc.date.accessioned2023-06-06T08:28:41Z
dc.date.available2023-06-06T08:28:41Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3598
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή διερευνά τις στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στις Νέες Τεχνολογίες, τους παράγοντες που τις διαμορφώνουν, αλλά και τις πιθανές επιδράσεις στο ρόλο του δασκάλου. Η πλειοψηφία των ερωτώμενων προτίθεται να τις εφαρμόσει στη διδασκαλία και προτείνει την εισαγωγή τους σε όλους τους τύπους σχολείων. Οι στάσεις των εκπαιδευτικών επηρεάζονται από την ύπαρξη υλικοτεχνικής υποδομής στα σχολεία, την ύπαρξη αξιόλογου ηλεκτρονικού υλικού, αλλά και την αναγνώριση της πληροφορικής ως επιστήμης του μέλλοντος. Οι άντρες εκδήλωσαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις Νέες Τεχνολογίες από ότι οι γυναίκες και συνάντησαν τα λιγότερα προβλήματα, κατά το χειρισμό τους. Οι νεότεροι εκπαιδευτικοί είχαν ήδη κάποιες προϋπάρχουσες γνώσεις σ’ αυτές, αλλά θα ανέστειλαν την εφαρμογή τους, σε περίπτωση προβλημάτων (τεχνικά, έλλειψη υποδομής κ.α.). Ωστόσο, οι πιο μεγάλοι συνάδελφοί τους εκδήλωσαν εντονότερο ενδιαφέρον για τις Νέες Τεχνολογίες και αντιμετώπισαν λιγότερες δυσκολίες χρήσης. Προτείνεται η διοργάνωση περισσότερων σεμιναρίων κατάρτισης, αν και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής δε θα αντικαταστήσει ποτέ το δάσκαλο στη μαθησιακή διαδικασία. ________________________________________________________________________________________________________________________This research probes into the teachers’ attitudes towards New Technology, the factors that affect those attitudes and the possible consequences on the teacher’s role. The majority of the interviewed intent to apply them into the classroom and suggest their introduction to all types of schools. The existence of assisting infrastructure, the electronic material and the recognition of Computer Science as “The Science of the Future” has an effect on teacher’s attitudes. Men were more interested in New Technology than women and have less problem dealing with computers. Younger teacher knew already how to handle computers, but they would abandon their application into the class in case of trouble (technical, lack of infrastructure e.t.c). On the other hand, older colleagues show greater interest in New Technology, even though a computer would never substitute a teacher in the classroom.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectνέες τεχνολογίεςen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectστάσειςen_US
dc.subjectπαράγοντεςen_US
dc.subjectρόλος εκπαιδευτικούen_US
dc.subjectnew technologiesen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectattitudesen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.subjectteacher's roleen_US
dc.titleΟι Εκπαιδευτικοί και οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Στάσεις-Αντιλήψεις και Προοπτικέςen_US
dc.title.alternativeTeachers and New Technologies in Education: Attitudes-Perceptions and Perspectivesen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record