Show simple item record

dc.contributor.advisorΣέμογλου, Κλεονίκη
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδου, Μαρία- Άννα
dc.contributor.authorKonstantinidoy, Maria- Anna
dc.date.accessioned2023-06-12T10:32:17Z
dc.date.available2023-06-12T10:32:17Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3606
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠολλά παιδιά με κινητικά προβλήματα έρχονται αντιμέτωπα με την περιθωριοποίηση και την απομόνωση από την προσχολική (κιόλας) ηλικία, μένοντας πολλές φορές αμέτοχα από τις κινητικές δραστηριότητες του νηπιαγωγείου. Σκοπός της εργασίας είναι να αναλύσουμε τα κινητικά προβλήματα που πιθανόν εμφανίζονται συχνότερα στο χώρο της (προσχολικής) εκπαίδευσης και να προσαρμόσουμε στους χώρους του μαθησιακού περιβάλλοντος κανόνες και δραστηριότητες, ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες αυτών των παιδιών, χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στην ιστορική αναδρομή της Ειδικής Αγωγής και στη συνέχεια κατευθύνεται πιο ειδικά προσδιορίζοντας εννοιολογικά και μελετώντας την Προσαρμοσμένη ή Ειδική Αγωγή, την Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή και την Αναπηρία. Επιπλέον, μελετώνται και αναλύονται προβλήματα που προκαλούν κινητικές δυσλειτουργίες. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τρόποι προσαρμογής για τις μεθόδους διδασκαλίας και το μαθησιακό περιβάλλον, ενώ περιλαμβάνονται και προσαρμοσμένες κινητικές δραστηριότητες που χωρίζονται αναλόγως σε τέσσερις κατηγορίες, (1. Δυσκολία κίνησης των κάτω άκρων, 2. Δυσκολία κίνησης των άνω άκρων, 3. Προβλήματα όρασης, 4. Προβλήματα ακοής), για την συμμετοχή όλων των παιδιών με ή χωρίς κινητικά προβλήματα. H εργασία, τέλος, εστιάζεται στην αναγκαιότητα της εφαρμογής προσαρμοσμένης φυσικής αγωγής στην προσχολική εκπαίδευση _____________________________________________________________________ Many children with motor problems are faced with marginalization and isolation from preschool (even) age, often being left out of the motor activities of the kindergarten. The purpose of the work is to analyze the movement problems that probably appear more often in the area of (pre-school) education and to adapt the rules and activities in the areas of the learning environment, so that they serve the needs of these children, without creating a problem. To achieve this the work is divided into two parts: the Theoretical and the Practical. In the Theoretical part, a reference is first made to the history/historical review of Special Education and then it is directed more specifically by conceptually defining and studying Adapted or Special Education, Adapted Motor Education and Disability. In addition, he studies and analyzes problems that cause motor dysfunctions. In the practical part, adaptation methods for teaching methods and the learning environment are presented, while also included are adapted motor activities divided accordingly into four categories, (1. Difficulty moving the lower limbs, 2. Difficulty moving the upper limbs, 3. Vision problems, 4. Hearing problems), for the participation of all children with or without mobility problems. The paper concludes with the selective commentary on the necessity for the implementation of adapted physical education in preschool education.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectειδική αγωγήen_US
dc.subjectπροσαρμοσμένη φυσική αγωγήen_US
dc.subjectπροσαρμοσμένη κινητική αγωγήen_US
dc.subjectspecial educationen_US
dc.subjectadapted physical educationen_US
dc.subjectadapted physical educationen_US
dc.titleΠροσαρμοσμένες Κινητικές Δραστηριότητες για το Νηπιαγωγείο για παιδιά με κινητικές δυσκολίεςen_US
dc.title.alternativeAdaptive motor activities for kindergarten children with motor disabilitiesen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record