Show simple item record

dc.contributor.advisorΣέμογλου, Κλεονίκη
dc.contributor.authorΧαριτίδου, Αγάπη
dc.contributor.authorXaritidou, Agapi
dc.date.accessioned2023-06-12T10:51:56Z
dc.date.available2023-06-12T10:51:56Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3608
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΕστιάζοντας στα πρώτα χρόνια του εκπαιδευτικού ταξιδιού ενός παιδιού, αυτή η εργασία έχει ως στόχο να ρίξει φως στην πολύπλευρη φύση της δημιουργικότητας, εξετάζοντας τις γνωστικές, κοινωνικές και συναισθηματικές διαστάσεις της. Υπογραμμίζεται η σημασία της δημιουργίας ενός περιβάλλοντος, που θα προάγει την περιέργεια, τη φαντασία και την καινοτόμο σκέψη, επιτρέποντας στα παιδιά να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες για τη δια βίου μάθηση. Η μελέτη αποκαλύπτει ότι το νηπιαγωγείο λειτουργεί ως ένα κρίσιμο θεμέλιο για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας. Παρέχοντας ευκαιρίες για ανοιχτή εξερεύνηση, μάθηση με βάση το παιχνίδι και την αποκλίνουσα σκέψη, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προωθήσουν την ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικής σκέψης σε μικρά παιδιά. Επιπλέον, η παρούσα εργασία προσδιορίζει τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τη δημιουργικότητα συμπεριλαμβανομένου του ρόλου των εκπαιδευτικών, το φυσικό περιβάλλον μάθησης και την ενσωμάτωση των τεχνών και των εκφραστικών δραστηριοτήτων μέσω της μουσικής, της αφήγησης, της κίνησης και του δραματικού παιχνιδιού. Επίσης, τονίζεται η σημασία της γονικής συμμετοχής και συνεργασίας με το σχολείο. Η σημασία της εργασίας έγκειται στο γεγονός, ότι το νηπιαγωγείο λειτουργεί ως ένα κρίσιμο θεμέλιο για τη δια βίου μάθηση ενός παιδιού. Κατά την διάρκεια αυτού του ζωτικής σημασίας σταδίου, τα παιδιά είναι φυσικά διατεθειμένα να εξερευνήσουν, να φανταστούν και να πειραματιστούν. Ως εκ τούτου, η ενσωμάτωση της δημιουργικότητας στο πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου, όχι μόνο καλλιεργεί την έμφυτη περιέργειά τους, αλλά και τους εφοδιάζει με βασικές δεξιότητες για μελλοντική επιτυχία. Τέλος, μεγάλο μέρος της εργασίας προσφέρει πολύτιμες ιδέες για εκπαιδευτικούς, και όχι μόνο, που επιδιώκουν να δημιουργήσουν βέλτιστα περιβάλλοντα δημιουργικής μάθησης για τα νεότερα παιδιά. ________________________________________________________________________ Focusing on the early years of a child's educational journey this paper aims to shed light on the multifaceted nature of creativity by examining its cognitive, social, and emotional dimensions. It emphasizes the importance of creating an environment that fosters curiosity, imagination, and innovative thinking, enabling children to develop key skills for lifelong learning. The study reveals that kindergarten acts as a critical foundation for nurturing creativity. By providing opportunities for open-ended exploration, play-based learning, and divergent thinking, educators can promote the development of creative thinking skills in young children. In addition, this paper identifies the various factors that influence creativity including the role of teachers, the physical learning environment and the integration of arts and expressive activities through music, storytelling, movement, and dramatic play. The importance of parental participation and cooperation with the school is also emphasized. The importance of the work lies in the fact that kindergarten acts as a critical foundation for a child's lifelong learning. During this vital stage, children are naturally inclined to explore, imagine, and experiment. Therefore, incorporating creativity into the kindergarten curriculum not only nurtures their innate curiosity, but also equips them with essential skills for future success. Finally, much of the work offers valuable insights for educators and beyond, who seek to create optimal creative learning environments for younger children.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectκαλλιέργεια δημιουργικότηταςen_US
dc.subjectδημιουργική σκέψηen_US
dc.subjectδια βίου μάθησηen_US
dc.subjectCultivating creativityen_US
dc.subjectcreative thinkingen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.titleΔημιουργικότητα στο Νηπιαγωγείο: δημιουργικές δραστηριότητες και παιχνίδια σε παιδιά ηλικίας 4-6 ετώνen_US
dc.title.alternativeCreativity in Kindergarten: creative activities and games in children aged 4-6en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record