Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαλεράντε, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΛιθοξοΐδης, Χρυσοβαλάντης
dc.contributor.authorLithoxoidis, Xrusovalantis
dc.date.accessioned2023-06-14T07:40:19Z
dc.date.available2023-06-14T07:40:19Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3611
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΤα κλασικά παραμύθια διαχρονικά αποτελούν εργαλεία στην παιδαγωγική και στην ψυχαγωγία των νηπίων. Μέσα από την αφήγηση είναι εφικτή η γνωριμία του νηπίου με διάφορες καταστάσεις και ορισμένα συναισθήματα, αλλά και η διαχείριση αυτών. Μέσα από τα κλασικά παραμύθια νήπια και παιδιά μπορούν να καλλιεργήσουν διάφορες δεξιότητες με ευχάριστο και ψυχαγωγικό τρόπο. Ωστόσο, οι ήρωες των κλασικών παραμυθιών χαρακτηρίζονται από έμφυλες αναπαραστάσεις και η αφήγηση από στερεότυπα. Η διαχείριση αυτών από το εκπαιδευτικό προσωπικό έχει μεγάλη σημασία, ειδικά σε μία εποχή που οι σπουδές φύλου αποκτούν ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές και θιασώτες. Τα κλασικά παραμύθια συνεχίζουν να έχουν παιδαγωγική αξία, ωστόσο η διαχείριση των στερεοτύπων και της έμφυλης διχοτόμησης θεωρείται καίριο σημείο στη σύγχρονη παιδαγωγική. Με τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών πλάνων που μεριμνούν για τα χαρακτηριστικά της έμφυλης ανισότητας και την άρση στερεοτύπων, τα κλασικά παραμύθια ως παιδαγωγικό εργαλείο δύνανται να αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη δυναμική. Άλλωστε, η εκπαιδευτική πολιτική εξελίσσεται διεθνώς με σκοπό τη διαμόρφωση μιας εκπαίδευσης που παρέχει ίσες ευκαιρίες σε κάθε μέλος της. _____________________________________________________________________ Classic fairytales have always been tools in the pedagogy and entertainment of toddlers. Through storytelling, it is possible for the toddler to get to know various situations and certain emotions as well as to manage them. Through classic fairytales toddlers and children can cultivate various skills in a pleasant and entertaining way. However, the heroes of classic fairy tales are characterized by gender representations and the narrative by stereotypes. The management of these by teaching staff is of great importance, especially at a time when gender studies is gaining more and more supporters and devotees. Classic fairytales continue to have pedagogic value. The management of stereotypes and gender dichotomy is considered a key point in modern pedagogy. With the formation of educational plans that take care of the characteristics of gender inequality and the removal of stereotypes, classic fairytales as a pedagogical tool can gain even greater momentum. After all, educational policy is evolving internationally with the aim of shaping an education system that provides equal opportunities to every member of it.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectκλασικά παραμύθιαen_US
dc.subjectέμφυλες ταυτότητεςen_US
dc.subjectστερεότυπαen_US
dc.subjectclassic fairy talesen_US
dc.subjectstereotypesen_US
dc.subjectgender identitiesen_US
dc.titleΟι έμφυλες ταυτότητες μέσα από τα κλασσικά παραμύθια - η διαδικασία που απο την αφήγηση αναδύονται κοινωνικά στερεότυπα : μια παιδαγωκοινωνική προσέγγισηen_US
dc.title.alternativeGender identities through classic fairy tales - the process by which social stereotype. Emerge from the narrative: a pedagogical approachen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record