Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΑνθούσα- Ανθή, Αγγελακοπούλου
dc.contributor.authorAnthousa- Anthi, Aggelakopoulou
dc.date.accessioned2023-06-19T10:35:33Z
dc.date.available2023-06-19T10:35:33Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3634
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη πάνω στην αξία του παιχνιδιού στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Τα τελευταία χρόνια το παιχνίδι, στις διάφορες μορφές του, έχει ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία και αναγνωρίζεται ως πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών. Λειτουργεί ως μέσο μάθησης, αλλά και ως μέσο αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης. Ειδικότερα, τα μαθηματικά παιχνίδια βοηθούν τα παιδιά από μικρή ηλικία να κατανοήσουν πιο εύκολα την αριθμητική και τις μαθηματικές έννοιες. Οι έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια αναδεικνύουν τα οφέλη του παιχνιδιού γενικά και του μαθηματικού παιχνιδιού ειδικά. Μια τέτοια έρευνα, μικρού βεληνεκούς, αποτελεί και η πτυχιακή αυτή. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 4 παιδιά της Β΄ Δημοτικού. Σκοπός της είναι η διδασκαλία της προπαίδειας μέσα από μαθηματικά παιχνίδια διαφόρων ειδών. Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε ένα επιτραπέζιο, ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι αριθμητικής, ένα παιχνίδι με κάρτες και ένα ψηφιακό παιχνίδι. οι μαθητές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για αυτόν τον τρόπο διδασκαλίας, μιας και ήταν κάτι το διαφορετικό και πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους _________________________________________________________________________________________ This paper is a study on the value of games in the teaching of Mathematics. In recent years, the game, in its various forms, has been included in the educational process and is recognized as a valuable tool for teachers. It functions as a mean of learning, but also as a mean of evaluation and self-evaluation. Math games help children from an early age to understand arithmetic and mathematical concepts more easily. Research that has been carried out in recent years highlights the benefits of play in general and mathematical play in particular. This thesis is one such small-scale research. The research was carried out on 4 second grade students. The purpose of it is to teach multiplication through mathematical games of various kinds. Specifically, a board game, an educational arithmetic game, a card game and a digital game were used. The students showed great interest in this way of teaching since it was something different and closer to their interestsen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectμαθηματικό παιχνίδιen_US
dc.subjectεκπαιδευτικό παιχνίδιen_US
dc.subjectψηφιακό παιχνίδιen_US
dc.subjectmathematical gameen_US
dc.subjecteducational gameen_US
dc.subjectdigital gameen_US
dc.titleΗ αξιοποίηση παιχνιδιών στην διδασκαλία μαθηματικών στην Β' Δημοτικούen_US
dc.title.alternativeThe utilisation of games in the teaching mathematics at the 2nd gradeen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record