Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Πηνελόπη
dc.contributor.authorΚυριακίδου, Βασιλική
dc.contributor.authorKyriakidou, Vasiliki
dc.date.accessioned2023-06-22T08:40:28Z
dc.date.available2023-06-22T08:40:28Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3639
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των γνώσεων, των απόψεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και των φοιτητών/τριων παιδαγωγικών τμημάτων αναφορικά με την διδασκαλία θεμάτων αειφορίας και παιδικής εργασίας. Αρχικά, γίνεται μια ανάλυση των εννοιών της αειφόρου ανάπτυξης και της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη, όπως και του ζητήματος της παιδικής εργασίας και της σημασίας που έχει η διδασκαλία σχετικών θεμάτων, μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης προκειμένου να γίνει πλήρως κατανοητό το θέμα που πραγματεύεται η εργασία. Στη συνέχεια, υπάρχει ανάλυση της μεθοδολογίας της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, με ερευνητικό της εργαλείο να είναι το ερωτηματολόγιο και συμμετέχοντες της 102 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και φοιτητές/τριες παιδαγωγικών τμημάτων. Έπειτα, παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, γίνεται μια ερμηνεία των αποτελεσμάτων, η εξαγωγή συμπερασμάτων βάσει αυτών και η διατύπωση προτάσεων. Σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι η έρευνα κατέδειξε πως οι συνολικές γνώσεις των συμμετεχόντων για την αειφόρο ανάπτυξη και την παιδική εργασία ήταν περισσότερο επιφανειακές παρά ουσιαστικές, με τις πρακτικές και τις αντιλήψεις τους αναφορικά με την διδασκαλία σχετικών θεμάτων να φανερώνουν ότι υπάρχει ανάγκη περαιτέρω ενημέρωσης και εκπαίδευσης πάνω στο θέμα ____________________________________________________________________ The aim of this dissertation is to investigate the knowledge, opinions and practices of primary education teachers and student of pedagogical departments regarding the teaching of sustainability and child labour issues. At first, an analysis of the concepts of sustainable development and education for sustainable development, as well as the issue of child labour and the importance of teaching related topics is done through a bibliographic review in order to fully understand the topic of the dissertation. Then, there is an analysis of the methodology of the research carried out, with the questionnaire as its research tool and 102 primary education teachers and students of pedagogical departments as participants. Afterwards, the results of the research are presented and analyzed. Finally, there is an interpretation of the results, the drawing of conclusions based on them and the formulation of suggestions. Importantly, the research showed that the overall knowledge of the participants about sustainable development and child labour was more superficial than substantial, with their practices and perceptions regarding the teaching of related topics showing that there is a need for further information and training on the subject.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectαειφόρος ανάπτυξηen_US
dc.subjectπαιδική εργασίαen_US
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectsustainable developmenten_US
dc.subjectchild labouren_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.titleΗ αειφορία στο νηπιαγωγείο: Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών για την διδασκαλία θεμάτων παιδικής εργασίαςen_US
dc.title.alternativeSustainability in early childhood education: Teachers’ views and practices on child labor issuesen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record