Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΚυρατζής, Βασίλειος
dc.contributor.authorKyratzis, Vasileios
dc.date.accessioned2023-06-22T09:01:19Z
dc.date.available2023-06-22T09:01:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3641
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη ερευνητική εργασία, στρέφει την προσοχή της και μελετά τις πρακτικές που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί της σύγχρονης εποχής για να διαχειριστούν τη σχολική τους τάξη αλλά και το ρόλο που παίζει το συναίσθημά τους όταν βρίσκονται στο σχολικό χώρο, δηλαδή εντός και εκτός της σχολικής τάξης. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 405 εκπαιδευτικοί της Α/βαθμιας και Β/βαθμιας εκπαίδευσης. Αναλυτικότερα, συμμετείχαν 297 εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε δημοτικό, 84 νηπιαγωγοί, 11 καθηγητές γυμνασίου και 13 καθηγητές λυκείου. Το ερωτηματολόγιο που σχετιζόταν με τις πρακτικές διαχείρισης της σχολικής τάξης ήταν το: «Construct validation of the Behavior and Instructional Management Scale» βασισμένο σε μία έρευνα των Nancy K. Martin & Daniel A. Sass (2009). Για το ερωτηματολόγιο που αφορούσε τα συναισθήματα των εκπαιδευτικών αξιοποιήθηκε το: «Measuring Teachers’ enjoyment, anger, and anxiety: The Teacher Emotions Scales» των Frenzel, Pekrun, Goetz, Daniels, Durksen, Becker-Kurz & Klassen (2016). Μέσα από τα ερευνητικά αποτελέσματα φάνηκε ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί διακατέχονται από περισσότερα θετικά συναισθήματα όταν βρίσκονται εντός της σχολικής τους τάξης και διδάσκουν, ενώ αρνητικά συναισθήματα όπως το άγχος και η ανησυχία εμφανίζονται σε νέους, άπειρους εκπαιδευτικούς. Παράλληλα, τα συναισθήματα επηρεάζουν και τις πρακτικές που αξιοποιούν οι εκπαιδευτικοί μιας και δεν υπάρχει ένταση και τιμωρίες προς τους μαθητές τους. Αντιθέτως, δημιουργούν ένα θετικό κλίμα που επιβάλλεται να υπάρχει σε κάθε σχολική τάξη. Εν κατακλείδι, οι πρακτικές διαχείρισης σχολικής τάξης σε συνδυασμό με το συναίσθημα των εκπαιδευτικών, καθιστούν την ερευνητική εργασία μοναδική. __________________________________________________________________________ This specific research paper focuses on and studies the practices used by teachers of the modern era to manage their classroom, but also the role played by their emotions when they are in the classroom, namely inside and outside the classroom. The sample of the research was 405 teachers of A/grade and B/grade education. More specifically, 297 primary school teachers, 84 kindergarten teachers, 11 high school teachers and 13 high school teachers participated. The questionnaire related to classroom management practices was: "Construct validation of the Behavior and Instructional Management Scale" based on a research by Nancy K. Martin & Daniel A. Sass (2009). For the questionnaire concerning teachers' emotions, the following was used: "Measuring Teachers' enjoyment, anger, and anxiety: The Teacher Emotions Scales" by Frenzel, Pekrun, Goetz, Daniels, Durksen, Becker-Kurz & Klassen (2016). Through the research results it was seen that Greek teachers are possessed by more positive emotions when they are inside their classroom and teaching, while negative emotions such as anxiety and worry appear in young, inexperienced teachers. At the same time, emotions also affect the practices used by teachers since there is no tension and punishments for their students. On the contrary, they create a positive climate that must exist in every classroom. In conclusion, the classroom management practices combined with the teachers' sentiment make the research work unique.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectσχολική τάξηen_US
dc.subjectδιαχείρισηen_US
dc.subjectπρακτικέςen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectemotionen_US
dc.titleΠρακτικές διαχείρισης σχολικής τάξης και συναίσθημα εκπαιδευτικώνen_US
dc.title.alternativeClassroom school practices and teacher emotionen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record