Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαμαρούδης, Σταύρος
dc.contributor.authorΤσιμοπούλου, Παρασκευή
dc.contributor.authorTsimopoulou, Paraskevi
dc.date.accessioned2023-06-22T09:20:44Z
dc.date.available2023-06-22T09:20:44Z
dc.date.issued2023-04
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3643
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο τη συλλογή παραδοσιακών τραγουδιών, ώστε να μπορούν να αξιοποιηθούν στην τάξη. Συγκεκριμένα, σκοπός της είναι η μελέτη της παρουσίας και της χρήσης της μουσικής και του τραγουδιού στη διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας. Γίνεται λόγος για την αξία της μουσικής και του τραγουδιού στο μάθημα της Ελληνικής γλώσσας. Ακόμα, αναφέρονται οι σκοποί και οι στόχοι της διδασκαλίας της γλώσσας μέσω του τραγουδιού και προτείνονται τρόποι αξιοποίησής του. Στη συνέχεια, ακολουθεί η συλλογή παραδοσιακών τραγουδιών, ελληνικών και ξένων, για την εκμετάλλευσή τους στη σχολική τάξη. Μέσω των παραδοσιακών τραγουδιών προκαλείται το ενδιαφέρον των μαθητών και παρέχονται τα βέλτιστα αποτελέσματα, ευχάριστα και δημιουργικά. Ως ένας από τους πιο ευχάριστους τρόπους μάθησης με θετικά αποτελέσματα είναι το τραγούδι και κατ’ επέκταση η μουσική, η οποία προσφέρεται για πλήθος γλωσσικών, διαθεματικών και διαπολιτισμικής φύσεως δραστηριοτήτων. Έπειτα, υπάρχει έρευνα θεωρητικών απόψεων και προτάσεων νεότερων μουσικοπαιδαγωγών και εξετάζεται η συμβολή του τραγουδιού στην κατάκτηση μητρικής γλώσσας και την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Επιπλέον, διατίθενται δύο συνεντεύξεις, μία από έναν μουσικό και μία από μία δασκάλα, που αναφέρονται στο τραγούδι ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας . Τέλος, τα συμπεράσματα τα οποία προκύπτουν εγείρουν νέα ερωτήματα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρόσφορο έδαφος για μελλοντικούς ερευνητές. __________________________________________________________________ This thesis aims to collect traditional songs so that they can be used in the classroom. Specifically, its purpose is to study the presence and use of music and song in the teaching of the Greek language. The value of music and singing in the Greek language course is discussed. Furthermore, the aims and objectives of language teaching through song are mentioned and ways of utilizing it are suggested. Then follows the collection of traditional songs, Greek and foreign, for their exploitation in the school classroom. Through traditional songs, students' interest is aroused and the best results are provided, enjoyable and creative. As one of the most pleasant ways of learning with positive results is singing and by extension music, which lends itself to a multitude of linguistic, cross-curricular and cross-cultural activities. Then there is a survey of theoretical opinions and proposals of younger music educators and the contribution of singing to mother tongue acquisition and foreign language learning is examined. In addition, two interviews, one of a musician and one of a teacher, are available that refer to singing as part of 5 the educational process. Finally, the conclusions drawn raise new questions that could be fertile ground for future researchers.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectμουσικήen_US
dc.subjectτραγούδιen_US
dc.subjectδιδασκαλία γλώσσαςen_US
dc.subjectmusicen_US
dc.subjectsingingen_US
dc.subjectlanguage teachingen_US
dc.titleΔιδακτική της ελληνικής γλώσσας με παραδοσιακά τραγούδιαen_US
dc.title.alternativeTeaching the Greek language with traditional songsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record