Σύγκριση του νέου με το παλαιό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Δημοτικού για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Abstract
Το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος της φυσικής αγωγής στο δημοτικό
σχολείο αποτελεί διαχρονικά την βάση πάνω στην οποία στηρίζεται η διδασκαλία
του μαθήματος. Ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε εποχής αλλάζουν και τα
δεδομένα στο πρόγραμμα σπουδών. Στην παρούσα εργασία θα δούμε τις
αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος της Φυσικής αγωγής στο
Δημοτικό σχολείο παλιότερα σε σχέση με την σημερινή εποχή.
Στο πρώτο κεφάλαιο θα παραθέσουμε τα γενικά στοιχεία για το παλαιό
πρόγραμμα σπουδών στο μάθημα της φυσικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο.
Στο δεύτερο κεφάλαιο θα δούμε αναλυτικά τα προγράμματα σπουδών της φυσικής
αγωγής.
Στο τρίτο κεφάλαιο θα παραθέσουμε στοιχεία για τα προγράμματα σπουδών (παλιό
και νέο) για την φυσιογνωμία τους τα θεματικά τους πεδία και δώσουμε και
αναλυτικά συμπεράσματα από την σύγκριση των δύο προγραμμάτων.
Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας θα ασχοληθούμε με την σύγκριση των
ειδικών στόχων των δύο προγραμμάτων στο πέμπτο κεφάλαιο της εργασίας θα
δούμε τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις των προγραμμάτων σπουδών.
Στο έκτο κεφάλαιο της εργασίας που ακολουθεί γίνεται η σύγκριση μεταξύ των δύο
προγραμμάτων παλαιού και νέου. Στο έβδομο κεφάλαιο της εργασίας θα δούμε
αναλυτικά την αξιολόγηση ανάμεσα στα δυο προγράμματα, και η εργασία θα
κλείσει με συμπεράσματα και θέματα προς συζήτηση που αφορούν το
πρόγραμμα σπουδών τους μαθήματος φυσικής αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο
_______________________________________________________________________
The curriculum of the physical education course in the elementary school has always
been the basis on which the teaching of the course is based. Depending on the
requirements of each era, the data in the curriculum also changes. In this paper we
will see the changes in the curriculum of the Physical Education course in the
Primary school in the past compared to the present era.
In the first chapter we will list the general information about the old curriculum in
the physical education course in primary school. In the second chapter we will look
in detail at physical education curricula.
In the third chapter, we will list data on the study programs (old and new) for their
characteristics, their thematic fields and give detailed conclusions from the
comparison of the two programs.
In the fourth chapter of the work we will deal with the comparison of the specific
objectives of the two programs in the fifth chapter of the work we will see the
modern teaching approaches of the study programs.
In the sixth chapter of the work that follows, a comparison is made between the two
old and new programs. In the seventh chapter of the paper we will look in detail at
the evaluation between the two programs, and the paper will close with conclusions
and topics for discussion regarding the curriculum of the physical education course
in Primary School.