Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΜανίκα, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorManika, Konstantina
dc.date.accessioned2023-06-23T08:16:11Z
dc.date.available2023-06-23T08:16:11Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3650
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια ποιοτική έρευνα με σκοπό να διερευνήσει το βιβλιογραφικό «κενό» που υπάρχει αναφορικά με τις δεξιότητες που διακατέχει ένας σύγχρονος Ευρωπαίος πολίτης και πώς αυτό το αντιλαμβάνονται οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Σε γενικά πλαίσια γίνεται μια απόπειρα εννοιολογικής προσέγγισης του όρου Έλληνας και Ευρωπαίος πολίτης αναλύοντας διάφορους τομείς δεξιοτήτων. Γίνονται ωστόσο αναφορές και στην Ευρωπαϊκή ταυτότητα και πολιτειότητα αποσαφηνίζοντας τους όρους και επιδεικνύοντας τρόπους ενίσχυσης τους μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα. Προς την κατεύθυνση αυτή εξετάζεται και η πλευρά των εκπαιδευτικών σχετικά με το αντικείμενο της συγκεκριμένης μελέτης τόσο από παλαιότερες έρευνες όσο και από σύγχρονες απόψεις. Τα αποτελέσματα που παρατίθενται βασίζονται στην ανάλυση των ατομικών συνεντεύξεων που πραγματοποιήθηκαν, δεδομένα που προέκυψαν από τις συζητήσεις μεταξύ του ερευνητή και των εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο αυτό διαφαίνεται ότι οι απόψεις των εκπαιδευτικών δεν απέχουν σημαντικά μεταξύ τους ως προς τον προσδιορισμό του Έλληνα και Ευρωπαίου πολίτη, τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και την εξέλιξή του αλλά και τις διδακτικές πράξεις που εφαρμόζουν στις διδασκαλίες τους για να ενισχύσουν τους όρους αυτούς. ________________________________________________________________________ This thesis is qualitative research in order to investigate the bibliographic "gap" that exists regarding the skills possessed by a modern European citizen and how this is perceived by teachers themselves. In general, an attempt is made to conceptually approach the term Greek and European citizen by analyzing various areas of skills. However, references are also made to European identity and citizenship, clarifying the terms and demonstrating ways to strengthen them through European programs. To this end, the teachers' side regarding the subject of this study is examined both from past research and from modern point of view. The results presented are based on the analysis of individual interviews conducted, data obtained from discussions between the researcher and teachers. In this context, it appears that teachers' views are not significantly different from each other regarding the definition of Greek and European citizens, the skills necessary for their development and development, as well as the teaching actions they apply in their teachings to strengthen these terms.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectΈλληνας πολίτηςen_US
dc.subjectΕυρωπαίος πολίτηςen_US
dc.subjectδεξιότητεςen_US
dc.subjectGreek citizenen_US
dc.subjectEuropean citizenen_US
dc.subjectskillsen_US
dc.titleΕυρωπαίος πολίτης και δεξιότητες στον 21ο αιώνα από την οπτική των εκπαιδευτικών.en_US
dc.title.alternativeEuropean citizen and skills in the 21st century: A record of teachers viewpointsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record