dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη
φιλοξενία. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στον τουρισμό και τη συμβολή της
ψηφιοποίησης στην τουριστική βιομηχανία. Ακολουθεί αναφορά στο Διαδίκτυο στον
ξενοδοχειακό τομέα και τη διαχείριση, καθώς και στο ψηφιακό μάρκετινγκ στην
φιλοξενία. Στη συνέχεια, περιγράφονται τα εργαλεία Digital Marketing στον
ξενοδοχειακό τομέα, όπως το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το
μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων, οι Ιστότοποι και Ιστολόγια και οι διαδικτυακές
πλατφόρμες κρατήσεων. Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στο Real -
time Marketing και το πολυκαναλικό μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή. Στο δεύτερο
μέρος της εργασίας πραγματοποιείται ποσοτική έρευνα με σκοπό να αναδειχτεί ο
ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στη στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχειακού
τομέα, ώστε να γίνει περισσότερο κατανοητή η αποτελεσματική χρήση των
εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα. Από την έρευνα
προκύπτει ότι ξενοδοχεία που συμμετείχαν φαίνεται να υιοθετούν Στρατηγικές
Ψηφιακού Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα το Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
και τις αναλύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ - Google Analytics. Επίσης, τα ξενοδοχεία
στους ιστότοπούς τους έχουν πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις και τα δωμάτια,
παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την τιμή και προσαρμοσμένες τιμές με βάση
προσωπικές πληροφορίες, προωθούν τον ιστότοπό τους στο διαδίκτυο, προβλέπουν
online κρατήσεις, διαθέτουν ασφαλή ηλεκτρονική διευκόλυνση πληρωμής,
προσαρμόζουν τις διαδικτυακές τους προσφορές ανάλογα με το προφίλ αναζήτησης,
παρέχουν online εξυπηρέτηση πελατών, επικοινωνούν με τους πελάτες και ζητούν
σχόλια από πελάτες μέσω Διαδικτύου. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση
προτάσεων για το πώς οι εγκαταστάσεις φιλοξενίας μπορούν να υιοθετήσουν και να
χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς και για το πώς το ψηφιακό
μάρκετινγκ μπορεί να επηρεάσει την απόδοση των εγκαταστάσεων φιλοξενίας.
Οι στρατηγικές και τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να υιοθετήσουν οι
εγκαταστάσεις φιλοξενίας περιλαμβάνουν μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιεχόμενο,
ιστότοπο, διαδικτυακό, συνεργάτη, διαδίκτυο κινητό, email, viral, βελτιστοποίηση
μηχανών αναζήτησης και μάρκετινγκ βίντεο. | en_US |