Show simple item record

dc.contributor.authorΚαραπαύλου, Αναστασία
dc.date.accessioned2023-06-23T11:19:14Z
dc.date.available2023-06-23T11:19:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3664
dc.description.abstractΗ πράσινη πληροφορική διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο πράσινου και βιώσιμου περιβάλλοντος, προσφέροντας οικονομικά οφέλη στις επιχειρήσεις που γίνονται πιο «πράσινες». Ο τύπος, το μέγεθος, η κουλτούρα, τα οικονομικά και η τοποθεσία μιας επιχείρησης επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο η πράσινη πληροφορική διαμορφώνεται και εφαρμόζεται ως στρατηγική. Η πράσινη πληροφορική αποτελεί μια μορφή πράσινης επένδυσης καθώς βοηθάει τις επιχειρήσεις να λειτουργούν αειφορικά και με γνώμονα τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του περιβάλλοντος. Στόχος της έρευνας είναι η εκτίμηση και παρουσίαση του επιπέδου των πράσινων επενδύσεων, της πράσινης πληροφορικής, των εμποδίων καθώς και των μελλοντικών προοπτικών τους για την Ελληνική Τουριστική Βιομηχανία. Χρησιμοποιήθηκε η τεχνική των προσωπικών συνεντεύξεων με το δείγμα της έρευνας να αποτελείται από επαγγελματίες που εργάζονται σε ξενοδοχεία 4* και άνω της Θεσσαλονίκης και έχουν τον τίτλο του Διευθυντή ή Γενικού Διευθυντή. Με βάση την έρευνα δεν εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις κάποιο συγκεκριμένο εταιρικό πρόγραμμα πράσινης πληροφορικής και ούτε υπάρχει κάποιο τρέχον σχέδιο ανάπτυξης για το συγκεκριμένο τομέα, ενώ αντιθέτως τα ξενοδοχεία επενδύουν σημαντικά κονδύλια σε ετήσια βάση αναφορικά με τον τομέα των πράσινων επενδύσεων. Οι επιχειρήσεις φαίνεται να έχουν αναγνωρίσει την ανάγκη πραγματοποίησης αλλαγών στον συγκεκριμένο τομέα καθώς υπάρχουν διάφοροι κίνδυνοι, ωστόσο δεν θεωρούν ότι η πράσινη πληροφορική μπορεί να επηρεάσει τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. Η πράσινη επιχειρηματικότητα σαν έννοια φαίνεται να είναι περισσότερο γνωστή σε σχέση με την πράσινη πληροφορική και να εφαρμόζεται πιο πολλά χρόνια στον Ξενοδοχειακό κλάδο του Ν.Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα σημαντική εφαρμογή έχει και η πρακτική του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αναγκαία κρίνεται η σύνδεση των άνωθι πρακτικών με τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ανάγκες και απαιτήσεις της επιχείρησης, τη φιλοσοφία, την κουλτούρα και τους στόχους της, προκειμένου να επιτευχθούν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής: Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΚαραπαύλου, Αναστασίαen_US
dc.subjectΠράσινη πληροφορική, πράσινες επενδύσεις, Ξενοδοχειακός κλάδος, Ψηφιακό Μάρκετινγκen_US
dc.titleΒιώσιμη ανάπτυξη μέσω πράσινων επενδύσεων και πράσινης πληροφορικής στον Ξενοδοχειακό κλάδο του Ν.Θεσσαλονίκηςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record