Show simple item record

dc.contributor.authorΜήγκος, Σταύρος
dc.date.accessioned2023-06-23T11:35:20Z
dc.date.available2023-06-23T11:35:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3667
dc.description.abstractΟ ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και διαμορφώνοντας, σε πάρα πολλές περιπτώσεις, την καταναλωτική συμπεριφορά του. Κρίνεται αναγκαία η μελέτη των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ο τρόπος με τον οποίο το κοινό τα χρησιμοποιεί την καθημερινότητά του. Απαραίτητη είναι για την εξαγωγή συμπερασμάτων, εκτός της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και η μελέτη της επιρροής τους στην καταναλωτική συμπεριφορά ερευνώντας και τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτή. Επομένως, για να υποστηριχτούν ερευνητικά τα δεδομένα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης θα πραγματοποιηθεί έρευνα, η οποία θα εστιάσει στην επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή και στο βαθμό που αυτό επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού και εν τέλει τις αγορές που αυτό πραγματοποιεί. Στόχος της έρευνας μας είναι να αποδειχτεί ότι όντως το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισβάλει στις διαφημιστικές τεχνικές επηρεάζοντας καθημερινά τη συμπεριφορά των καταναλωτών.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπουσα καθηγήτρια: Καταραχιά Ανδρονίκηen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΜήγκος, Σταύροςen_US
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά, ψηφιακό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφήμιση, αγοραστική δύναμη, επίδραση.en_US
dc.titleH επιρροή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ μέσω των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφοράen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record