Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Πηνελόπη
dc.contributor.authorΤόλκα, Ευαγγελία
dc.contributor.authorTolka, Evangelia
dc.date.accessioned2023-06-28T08:44:54Z
dc.date.available2023-06-28T08:44:54Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3704
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά πως θα μπορούσαμε να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σε θέματα περιβάλλοντος με δραστηριότητες που έχουν ως βάση τις τέχνες. Έχει αποδειχθεί η ενασχόληση των παιδιών με καλλιτεχνικές δραστηριότητες έχει πολλαπλά οφέλη στην ψυχοσύνθεση των παιδιών, για αυτόν τον λόγο θεωρείται ωφέλιμο να προσπαθήσουμε να εμπλέξουμε τα παιδιά σε τέτοιες. Μέσα από τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες που έχουν ως θέμα την περιβαλλοντική εκπαίδευση, συνδυάζοντας μάθηση και παιχνίδι, θα εμπλακούν σε ομαδικές δραστηριότητες και θα γνωρίσουν το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν, ενισχύοντας την δημιουργικότητα τους μέσα από τις δραστηριότητες. Στο τέλος, της έρευνας πραγματοποιείται αξιολόγηση των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, με την χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο δόθηκε σε τέσσερις φοιτητές του τμήματος νηπιαγωγών. Με την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων, δημιουργούνται συμπεράσματα για την περιβαλλοντική εκπαίδευση με βάση την τέχνη στο νηπιαγωγείο _____________________________________________________________________________ This senior thesis studies how we could raise children's awareness of environmental issues through arts-based activities. It has been proven that engaging children in artistic activities has multiple benefits on children's psyche, therefore it is considered beneficial to try to involve children in such activities. Through artistic activities that have environmental education as their theme, combining learning and play, they will be involved in group activities and learn about the environment in which they live, enhancing their creativity through the activities. At the end of the research, an evaluation of the artistic activities is carried out using a questionnaire, which was given to four students of the kindergarten teachers' department. By evaluating the activities, conclusions are drawn for environmental education based on art in kindergartenen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectτέχνεςen_US
dc.subjectομαδικές δραστηριότητεςen_US
dc.subjectδημιουργικότητα.en_US
dc.subjectartsen_US
dc.subjectgroup activitiesen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.titleΠεριβαλλοντική εκπαίδευση με βάση την τέχνη στο νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός δραστηριοτήτων και πλαισίου αξιολόγησηςen_US
dc.title.alternativeArt based environmental education in preschool education: Teaching activities and an evaluation framework.en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record