dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά πως θα μπορούσαμε να ευαισθητοποιήσουμε
τα παιδιά σε θέματα περιβάλλοντος με δραστηριότητες που έχουν ως βάση τις τέχνες.
Έχει αποδειχθεί η ενασχόληση των παιδιών με καλλιτεχνικές δραστηριότητες έχει
πολλαπλά οφέλη στην ψυχοσύνθεση των παιδιών, για αυτόν τον λόγο θεωρείται
ωφέλιμο να προσπαθήσουμε να εμπλέξουμε τα παιδιά σε τέτοιες. Μέσα από τις
καλλιτεχνικές δραστηριότητες που έχουν ως θέμα την περιβαλλοντική εκπαίδευση,
συνδυάζοντας μάθηση και παιχνίδι, θα εμπλακούν σε ομαδικές δραστηριότητες και
θα γνωρίσουν το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν, ενισχύοντας την δημιουργικότητα
τους μέσα από τις δραστηριότητες. Στο τέλος, της έρευνας πραγματοποιείται
αξιολόγηση των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, με την χρήση ερωτηματολογίου, το
οποίο δόθηκε σε τέσσερις φοιτητές του τμήματος νηπιαγωγών. Με την αξιολόγηση
των δραστηριοτήτων, δημιουργούνται συμπεράσματα για την περιβαλλοντική
εκπαίδευση με βάση την τέχνη στο νηπιαγωγείο
_____________________________________________________________________________
This senior thesis studies how we could raise children's awareness of environmental
issues through arts-based activities. It has been proven that engaging children in
artistic activities has multiple benefits on children's psyche, therefore it is considered
beneficial to try to involve children in such activities. Through artistic activities that
have environmental education as their theme, combining learning and play, they will
be involved in group activities and learn about the environment in which they live,
enhancing their creativity through the activities. At the end of the research, an
evaluation of the artistic activities is carried out using a questionnaire, which was
given to four students of the kindergarten teachers' department. By evaluating the
activities, conclusions are drawn for environmental education based on art in
kindergarten | en_US |