Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπούνοβας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΓρόχτσιου, Ελένη
dc.contributor.authorGrochtsiou, Eleni
dc.date.accessioned2023-06-28T09:10:21Z
dc.date.available2023-06-28T09:10:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3708
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετηθεί το φαινόμενο της κοινωνικοποίησης στο δημοτικό σχολείο. Αρχικά, γίνεται μια εννοιολόγηση των σημαντικότερων όρων που μελετήθηκαν (κοινωνικοποίηση, σχολείο, κοινωνιομετρία κ.α.) σε συνδυασμό με αναφορά στο ρόλο που έπαιζε η εκπαίδευση στην κοινωνικοποίηση των νέων με αναφορά στην αρχαιότητα έως και σήμερα. Αυτό που γίνεται εύκολα κατανοητό είναι πως η περίοδος φοίτησης στο δημοτικό σχολείο όχι απλά βοηθά τα παιδιά στην κοινωνικοποίησή τους αλλά διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο σε αυτήν. Αυτό άλλωστε αναφέρουν και οι σχετικές έρευνες. Συνεχίζοντας στο δεύτερο κεφάλαιο ακολουθεί ανάλυση του ρόλου του εκπαιδευτικού στο πλαίσιο της κοινωνικοποίησης των μαθητών, της επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικού-μαθητή και του ρόλου των συμμαθητών. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται οι φιλικές ομάδες και το σχολικό κλίμα. Φθάνοντας στο τελευταίο και σημαντικό κεφάλαιο, παρουσιάζεται η έρευνα δηλαδή το κοινωνιόγραμμα, σε συνδυασμό με πληροφορίες για το σχολείο διεξαγωγής της έρευνας. Στην συνέχεια έχουμε τα αποτελέσματα και το παράρτημα. Τέλος, η πτυχιακή εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την όλη έρευνα. ____________________________________________________________________ In this dissertation, the phenomenon of socialization in primary school will be studied. First of all, a conceptualization of the most important terms is presented (socialization, school, sociometry, etc.) in combination with reference to the role that education played in the socialization of young people in ancient Athens. What is easily understood is that the school period of primary school not only helps children in socialization but has a catalytic role in this. This is also what the researchers say. Continuing in the second chapter, follows an analysis of the role of the teacher in the context of the socialization of students, the communication between the teacher and the student and the role of classmates. The third chapter analyzes the groups of friends or peers and the school climate. Reaching the last and important chapter, research is presented, in other words the sociogram, in combination with information about the school where the research took place. Then we have the observations and the results. Finally, the dissertation closes with the conclusions that have arisen from the whole researchen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectκοινωνικοποίησηen_US
dc.subjectδημοτικό σχολείοen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectsocializationen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectcontacten_US
dc.titleΗ Κοινωνικοποίηση και οι Κοινωνικές σχέσεις των μαθητών/τριών στο Δημοτικό Σχολείοen_US
dc.title.alternativeSocialization and Students Relationships in Primary Schoolen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record