Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια Καθηγήτρια: Σπύρτου Άννα
dc.contributor.authorΒέρρου, Μαρία
dc.date.accessioned2016-10-05T07:53:08Z
dc.date.available2016-10-05T07:53:08Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.other461 ΒΕΡ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/378
dc.description.abstractThis survey was conducted with basic aim the connection of Nanoscience and Nanotechnology (NST) with the thematic unit of energy in elementary school, in non – formal learning environments. The study was qualitative and was applied to a group of five students, who were in the sixth grade of the elementary school in the wider region of Florina. The original goal was the promotion of the ideas the students had concerning the dimensions and properties of Nano – scale and then the exploring of the different and varied applications in everyday life thus improving their living conditions, the evolution of technology and the upgrading of materials. More specifically, the survey was focused on the introduction of Nanoscience and Nanotechnology (NST) in energy production and transport systems with the use of solar energy. The way of operation of dye ‐ sensitized solar cells – DSSCs was studied and compared to conventional photovoltaic systems. Students constructed and presented at the 4th Science Festival a model of a table with dye ‐ sensitized solar cells – DSSCs.el_GR
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε με βασικό στόχο τη σύνδεση της Ν-ΕΤ με την θεματική ενότητα της ενέργειας στο δημοτικό σχολείο, σε μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης. Η έρευνα ήταν ποιοτική και εφαρμόστηκε σε μία ομάδα πέντε μαθητών της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού σχολείου της ευρύτερης περιοχής της Φλώρινας. Αρχικός στόχος ήταν η ανάδειξη των ιδεών των μαθητών, όσον αφορά τις διαστάσεις και τις ιδιότητες της κλίμακας Νάνο και στη συνέχεια η διερεύνηση των διαφόρων και ποικίλων εφαρμογών της στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, με αποτέλεσμα τη βελτίωση των συνθηκών ζωής τους, την εξέλιξη της τεχνολογίας και την αναβάθμιση των υλικών. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα επικεντρώθηκε στην εισαγωγή της Ν-ΕΤ σε συστήματα παραγωγής και μεταφοράς ενέργειας με την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας. Μελετήθηκε ο τρόπος λειτουργίας των ηλιακών κυττάρων φωτοευαίσθητης βαφής σε σύγκριση με τα συμβατικά φωτοβολταϊκά συστήματα. Οι μαθητές κατασκεύασαν και παρουσίασαν στο 4ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών ένα μοντέλο τραπεζιού με ηλιακά κύτταρα φωτοευαίσθητης βαφής.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΝ-ΕΤ και ενέργειαel_GR
dc.subjectΚλίμακα Νάνοel_GR
dc.subjectΗλιακά κύτταρα φωτοευαίσθητης βαφήςel_GR
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΦεστιβάλ Φυσικών Επιστημώνel_GR
dc.subjectNanoscience and Nanotechnology (NST) and energyel_GR
dc.subjectNano-scaleel_GR
dc.subjectDye-sensitized solar cells-DSSCsel_GR
dc.subjectPrimary / K-12 educationel_GR
dc.subjectScience festivalel_GR
dc.titleΗ εισαγωγή της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση της ενέργειαςel_GR
dc.typeΠτυχιακή διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record