Show simple item record

dc.contributor.advisorΗλιάδου- Τάχου, Σοφία
dc.contributor.authorΝικολάου, Νικόλαος
dc.contributor.authorNikolaou, Nikolaos
dc.date.accessioned2023-07-18T07:42:47Z
dc.date.available2023-07-18T07:42:47Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3829
dc.descriptionΕπιστήμες της Αγωγής: Δημόσιες Χρήσεις της Ιστορίας και της Τοπικής Ιστορίαςen_US
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των εκθέσεων των επιθεωρητών και τα χαρακτηριστικά των δασκάλων και διδασκαλισσών τα οποία προβάλλονται σε αυτές κατά την περίοδο 1950 – 1960 στις εκπαιδευτικές περιφέρειες Εορδαίας και Κοζάνης. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα που διατυπώνονται είναι το πώς προσδιορίζεται ο ρόλος των δασκάλων και των διδασκαλισσών μέσα από τον λόγο των Επιθεωρητών αναφορικά με τη διοικητική ικανότητα, την οργάνωση της τάξης, την προσωπικότητα και την κοινωνική αποδοχή. Στην παρούσα έρευνα υιοθετείται η ιστορική – ερμηνευτική μέθοδος ανάλυσης των ερευνητικών δεδομένων Στα βασικά πορίσματα που προέκυψαν αποδείχθηκε ότι οι επιθεωρητές εστίαζαν περισσότερο στην προσωπικότητα και στην κοινωνική αποδοχή των δασκάλων και των διδασκαλισσών. Επίσης, όπως πιο πάνω η κυρίαρχη ιδεολογία της εθνικοφροσύνης επηρεάζει την αξιολόγηση των Επιθεωρητών. Κύριος στόχος της είναι να δει αν οι εκπαιδευτικοί συμβάλλουν στον εθνικό φρονηματισμό των παιδιών. Προϋπόθεση βέβαια για αυτό είναι να δει κατά πόσον οι ίδιοι εμφορούνται από εθνικά φρονήματα. Για αυτό το λόγο πρέπει και οι εκπαιδευτικοί να διακατέχονται από αυτή την αντίληψη. _______________________________________________________________ The aim of the present study was to analyze the reports of the inspectors and the characteristics of the teachers and teachers presenting the educational districts of Eordaias and Kozani during the period 1950-1960. The key research questions that guided the analysis. The main question is how the role of teachers and teachers was determined through the inspectors' speech on administrative competence, classroom organization and personality and social acceptance. Furthermore, it was investigated which of the above roles precedes the Inspectors' speech for them. The present research adopts the qualitative methodology, and in particular the historicalinterpretive method of analyzing research data. The key findings revealed that the inspectors focused more on the personality and social acceptance of teachers and teachers. It also seems to follow the basic direction of the era, focusing on the transmission of national ideas. For this reason, teachers should also be aware of this concepten_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectαξιολόγησηen_US
dc.subjectεπιθεωρητέςen_US
dc.subjectδάσκαλοι,en_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectinspectorsen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.titleΤα χαρακτηριστικά των δασκάλων και διδασκαλισσών των εκπαιδευτικών περιφερειών Εορδαίας και Κοζάνης μέσα από τις εκθέσεις των επιθεωρητών της περιόδου 1950 – 1960en_US
dc.title.alternativeElementary school teachers characteristics of the educational district of Eordea and Kozani through inspectors reports in 1950-1960en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record