dc.contributor.advisor | Μπράτιτσης, Θαρρενός | |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Ανδριανή | |
dc.contributor.author | Papadopoulou, Andriani | |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T07:19:53Z | |
dc.date.available | 2023-07-19T07:19:53Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3836 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού-Διαμεσολάβηση | en_US |
dc.description.abstract | Ο Διεθνής Οργανισμός Ψηφιακής Αφήγησης περιγράφει την ψηφιακή
αφήγηση ως τη σύγχρονη έκφραση της αρχαίας τέχνης της αφήγησης. Μέσα
από την ιστορία η αφήγηση έχει χρησιμοποιηθεί για να μοιραστούν οι
άνθρωποι γνώση, σοφία και αξίες (DSA,2002). Η ψηφιακή αφήγηση αποτελεί
ένα δυναμικό εργαλείο για την τάξη του 21ου αιώνα και αποτελείται από 7
στάδια και χωρίζεται σε 3 τύπους. Ένας από αυτούς είναι οι ιστορίες που
σχεδιάζονται για να πληροφορήσουν. Μια τέτοια διδακτική ιστορία
δημιούργησαν 40 μαθητές διαφορετικής καταγωγής δύο διαφορετικών
τμημάτων Δ’ δημοτικού στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξέλλες ΙΙΙ
χρησιμοποιώντας ως γλώσσα επικοινωνίας τα αγγλικά. Το θέμα της ιστορίας
είναι οι αψίδες της Ευρώπης και στόχος του project είναι μέσα από την
εξοικείωση των μαθητών με εργαλεία Νέων Τεχνολογιών, να παραχθεί μια
διδακτική ιστορία, η οποία θα χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας ή της
Γεωγραφίας από όλα τα τμήματα Δ’ τάξης του σχολείου ως εκπαιδευτικό
υλικό. Η ενεργός εμπλοκή των μαθητών καθώς και η αντιμετώπιση της νέας
γνώσης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας άπτεται των αρχών της ολιστικής
προσέγγισης της εκπαίδευσης. Επιπλέον, το διαπολιτισμικό περιβάλλον μέσα
στο οποίο ζουν οι μαθητές του σχολείου αυτού ευνοεί και προάγει τη
διαπολιτισμική επικοινωνία.
______________________________________________________________________
The International Digital Storytelling Organization describes digital storytelling
as the modern expression of the ancient art of storytelling. Throughout history,
narration has been used to share knowledge, wisdom and values with people
(DSA, 2002). Digital storytelling is a dynamic tool for the 21st century class
and consists of 7 stages and is divided into 3 types. One of them is the stories
designed to inform. Such a didactic story was created by 40 students, who
come from different European countries. These students belong to two
different classes of the 4th grade at the European School Brussels III, using
English as the language of communication. The subject of history is the
arches of Europe and the aim of the project is to produce a didactic story
using tools of New Technologies. The digital story could be used in the course
of History or Geography by all 4th graders in all language sections as
educational material. The active involvement of students as well as the new
knowledge and the educational process touches on the principles of the
holistic approach to education. In addition, the intercultural environment in
which the students of this school live favors and promotes intercultural
communication. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών | en_US |
dc.subject | ψηφιακή αφήγηση | en_US |
dc.subject | διαπολιτισμική επικοινωνία | en_US |
dc.subject | αψίδες | en_US |
dc.subject | digital storytelling | en_US |
dc.subject | multicultural communication | en_US |
dc.subject | arches | en_US |
dc.title | Η ψηφιακή αφήγηση ως μέσο για την επίτευξη διαπολιτισμικής επικοινωνίας στο πλαίσιο του μαθήματος των Ευρωπαϊκών Ωρών: μελέτη περίπτωσης το Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξέλλες ΙΙΙ | en_US |
dc.title.alternative | Digital storytelling as a means of achieving intercultural communication in the context of European Hours Lesson: case study at the European School Brussels III | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |