Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεμονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΚυριάκου, Ζήσης
dc.contributor.authorKyriakou, Zisis
dc.date.accessioned2023-08-08T08:01:24Z
dc.date.available2023-08-08T08:01:24Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3857
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής και Νέες Τεχνολογίες: Θετικές επιστήμες και νέες τεχνολογίες»en_US
dc.description.abstractΗ χρήση της αφήγησης και ειδικότερα της ψηφιακής αφήγησης είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για τη διδασκαλία των μαθηματικών γιατί είναι ελκυστικό και δημιουργεί ένα πλαίσιο για την παρουσίαση των μαθηματικών εννοιών στο οποίο μπορούν να εισέλθουν και να εργαστούν όλοι οι μαθητές. Πραγματοποιούνται έρευνες τα τελευταία χρόνια, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για να αναλυθούν περισσότερο οι γνωστικές διαδικασίες κατά την κατασκευή και χρήση των ψηφιακών ιστοριών. Στην εργασία αυτή παρακολουθήσαμε 17 μεταπτυχιακούς φοιτητές, ενός μεταπτυχιακού της κατεύθυνσης Διδακτική των Μαθηματικών κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής ψηφιακών ιστοριών για τη διδασκαλία των μαθηματικών. Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο research design για την κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού, στόχος της εργασίας αυτής είναι να εξεταστούν και να αναλυθούν οι συμπεριφορές των μεταπτυχιακών φοιτητών κατά τη διαδικασία της κατασκευής των ψηφιακών ιστοριών. Στόχος είναι επίσης να καταγραφεί η εξελικτική πορεία αυτής της διαδικασίας και τα σημεία που παρουσίασαν δυσκολίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής δείχνουν μια πορεία για την κατασκευή ψηφιακών ιστοριών για τη διδασκαλία των μαθηματικών η οποία θα μπορούσε να εμπλουτιστεί και να ερευνηθεί περισσότερο. Καταγράφονται και αναλύονται επίσης δύο σημεία που δυσκόλεψαν τους φοιτητές στην πορεία αυτή, πρώτον η σύνδεση των μαθηματικών εννοιών με το αφηγηματικό πλαίσιο και δεύτερον η ψηφιοποίηση των ιστοριών. __________________________________________________________________ The use of storytelling, and digital storytelling in particular, is an effective means of teaching mathematics, because it is engaging and creates a context for presenting mathematical concepts that all students can enter and work with. In recent years, research has been conducted on students and teachers to further analyze the cognitive processes involved in the construction and use of digital stories. In this work, we followed 17 postgraduate students, of a postgraduate course in Mathematics Teaching, during the process of making digital stories for teaching mathematics. Using the research design method for the construction of educational materials, the aim of this work is to examine and analyze the behaviors of graduate students during the process of constructing digital stories. The aim is also to record the evolution of this process and the points that presented difficulties. The results of this research show a path for constructing digital stories for teaching mathematics that could be further enriched and researched. Two points that made it difficult for the students along the way are also recorded and analyzed, firstly the connection of mathematical concepts with the narrative context and secondly the digitization of the stories.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectπλαισιοποίησηen_US
dc.subjectψηφιοποίησηen_US
dc.subjectμεταπτυχιακοί φοιτητέςen_US
dc.subjectcontextualizationen_US
dc.subjectdigitizationen_US
dc.subjectpostgraduate studentsen_US
dc.titleΑνάλυση της διδικασίας κατασκευής ψηφιακών μαθηματικών ιστοριών από μεταπτυχιακούς φοιτητές.en_US
dc.title.alternativeAnalyzing the process of making digital mathematics stories by graduate students.en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record