Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπουσα Καθηγήτρια: Χατζηπαναγιωτίδη Άννα
dc.contributor.authorΚαρακόλη, Ευαγγελία
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Νάκας Αθανάσιος, Ντίνας Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2016-10-06T08:07:24Z
dc.date.available2016-10-06T08:07:24Z
dc.date.issued2016-09-18
dc.identifier.other568 ΚΑΡ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/387
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η κατηγοριοποίηση και η ανάλυση των γλωσσικών λαθών δίγλωσσων μαθητών και πιο συγκεκριμένα των Αλβανόφωνων και Ρομά μαθητών/τριών κατά την παραγωγή γραπτού λόγου. Το λάθος, ως η πιο σημαντική έννοια της εργασίας αυτής, δεν αποτελεί αδυναμία του συστήματος διδασκαλίας αλλά ούτε και το τελικό γλωσσικό προϊόν. Αντιθέτως, το λάθος φανερώνει ουσιαστικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές αλλά και την εξελικτική πορεία που παρουσιάζουν κατά τη διαδικασία εκμάθησης μιας δεύτερης γλώσσας. Επομένως, η εξέταση των γλωσσικών λαθών αποτελεί ένα θέμα με ιδιαίτερο παιδαγωγικό ενδιαφέρον. Η παρούσα έρευνα, λοιπόν, παρουσιάζει τη φύση και τον αριθμό των γλωσσικών λαθών μειονοτικών μαθητών με απώτερο σκοπό να αναδείξει την αναγκαιότητα της προσαρμογής της διδασκαλίας, την αξιοποίηση ευέλικτων διδακτικών μεθόδων καθώς και των κατάλληλων παιδαγωγικών εργαλείων στις ανάγκες ενός πολύγλωσσου μαθητικού δυναμικού. Έννοιες όπως γλώσσα, γραπτός λόγος, «δεύτερη» και «ξένη» γλώσσα, διγλωσσία αποτελούν το θεωρητικό υπόβαθρο της παρούσας έρευνας και παρουσιάζονται εκτενέστερα. Έτσι, στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο και στο δεύτερο μέρος παρουσιάζουμε και αναλύουμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας.The main purpose of this study is the categorization and analysis of the language errors of bilingual students and more specifically of the Albanian-speaking and Roma students during writing. The error, being the most significant term of this project, neither constitutes a weakness of the teaching system, nor the final language product. On the contrary, the error reveals the difficulties that the students face, as well as their gradual process towards the acquisition of a second language. As a result, studying the language errors is a subject of great educational interest. This study presents the nature and the number of the language errors made by minority students with a view to emphasize on the necessity of the adjustments needed on the teaching process and on making better use of the flexible teaching methods and appropriate educational tools based on the needs of a multilingual student population. Terms like language, writing, “second” and “foreign” language, bilingual, constitute the theoretical background of the present study and are comprehensively presented. In the first part of the study we present the theoretical background, whereas in the second part we present and analyze the results of our research.el_GR
dc.format.extent127 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΛάθηel_GR
dc.subjectΓλώσσαel_GR
dc.subjectΔιγλωσσίαel_GR
dc.subjectΓραπτός λόγοςel_GR
dc.subjectErrorsel_GR
dc.subjectLanguageel_GR
dc.subjectBilingualel_GR
dc.subjectWritingel_GR
dc.titleΑνάλυση λαθών μαθητών και μαθητριών Ρομά και Αλβανόφωνων στον γραπτό λόγοel_GR
dc.title.alternativeAnalysis of mistakes students and schoolgirls Roma and ethnic Albanians in writingel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record