Show simple item record

dc.contributor.advisorΒέζου Μαρίνα
dc.contributor.authorΒρέκας, Χαρίλαος Δ.
dc.contributor.authorΓιαννάκης, Ζήνων Δ.
dc.date.accessioned2023-08-11T07:36:08Z
dc.date.available2023-08-11T07:36:08Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3937
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.en_US
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα αποτελέσματα των εκπαιδευτικών μοντέλων ηγεσίας όπως την αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί. Το δείγμα προήλθε από 110 εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων που υπηρετούν σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης. Τα ευρήματα αποδεικνύουν την ισχυρή θετική συσχέτιση της μετασχηματιστικής και της συναλλακτικής ηγεσίας με τις διαστάσεις έκβασης της ηγεσίας (αποτελεσματικότητα του ηγέτη, επιπρόσθετη προσπάθεια των εργαζομένων και ικανοποίηση από την ηγεσία). Για τη συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκε το πολυπαραγοντικό ερωτηματολόγιο ηγεσίας Multifactor Leadership Questionnaire - M.L.Q. Form 5x-Short, που διερευνά τα μοντέλα εκπαιδευτικής ηγεσίας.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών.en_US
dc.subjectΗγεσίαen_US
dc.subjectΑποτελεσματική ηγεσία στην εκπαίδευσηen_US
dc.titleΗγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότηταςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record