Κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της νέας ελληνικής γλώσσας ως Γ2/ΞΓ σε ενήλικες
Abstract
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία και τη θεωρητική πλαισίωση κριτικού διαθεματικού εκπαιδευτικού υλικού (με τη μορφή συμπληρωματικού εκπαιδευτικού φακέλου) με θέμα «πτυχές της κουλτούρας της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας» για τη διδασκαλία της νέας ελληνικής γλώσσας ως Γ2 σε ενήλικες επιπέδου Β1 σύμφωνα με τη μέθοδο της «συνδυαστικής διδασκαλίας γλώσσας και περιεχομένου» (Content and Language Integrated Learning – CLIL). Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα που τίθενται και συζητουνται είναι α. εάν, β. κατά πόσο, γ. υπό ποιες προϋποθέσεις και δ. με ποια αποτελέσματα μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος CLIL στη διδασκαλία της ΝΕ ως Γ2 σε ενήλικες.The present work aims to the construction and theoretical framework of a critical interdisciplinary educational material on “aspects of the culture of contemporary Greek society” for teaching Modern Greek language as a second language to adults (B1 level) according to the CLIL method (Content and Language Integrated Learning). The main research questions asked and discussed are a. if, b. to what extent, c. under which conditions and d. with what results the CLIL method could be used for teaching Modern Greek as a second language to adults.