Η μειονοτική εκπαίδευση στην Ελλάδα: οι φωνές των πλειονοτικών εκπαιδευτικών που εργάζονται στα μειονοτικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ξάνθης
Abstract
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των πλειονοτικών εκπαιδευτικών που εργάζονται στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Νομού Ξάνθης. Ως ερευνητική μέθοδος επιλέχθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη σε οκτώ εκπαιδευτικούς. Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν την άνοιξη του έτους 2016. Τα ευρήματα αφορούν στις απόψεις των υποκειμένων σχετικά με τη διγλωσσία, τους παράγοντες επιρροής των δίγλωσσων ατόμων, την αξιολόγηση της μειονοτικής εκπαίδευσης, τις σχέσεις με το εκπαιδευτικό προσωπικό, κοινωνικοπολιτικές επιρροές και προτάσεις βελτίωσης της μειονοτικής εκπαίδευσης.This diploma thesis aims at studying the views of majority teachers who work in the minority schools o Xanthi/Thrace. The research method which has been chosen is semi structured interviews to eight teachers. These interviews took place in spring 2016. The results indicate teachers’ views about bilingualism, aspects that influence bilinguals, assessments about minority schools, relationships between educational personnel, social and political matters and suggestions for improving minority educational system.