Show simple item record

dc.contributor.authorΑγάθογλου, Αθηνά
dc.date.accessioned2023-08-23T12:18:38Z
dc.date.available2023-08-23T12:18:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4011
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία με τίτλο “Ψηφιακά πορτοφόλια: Βιβλιογραφική επισκόπηση και εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τους” έχει ως στόχο να κάνει μια εισαγωγή στα ψηφιακά πορτοφόλια, στις φάσεις εξέλιξής τους, στο λόγο χρήσης τους καθώς και στη χρησιμότητα τους. Θα αναφερθεί η συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδικτυακό (online) περιβάλλον, θα παρουσιαστούν κάποιες εταιρείες ψηφιακών πορτοφολιών και ο τρόπος λειτουργίας τους, όπως και οι τεχνολογίες που υιοθετούνται στα ψηφιακά πορτοφόλια. Επιπλέον,θα αναλυθούν τα βασικά συμπεριφορικά μοντέλα, όπως το Μοντέλο Αποδοχής της Τεχνολογίας (TAM), η Ενοποιημένη Θεωρία Αποδοχής και Χρήσης της Τεχνολογίας (UTAUT) και η Ενοποιημένη Θεωρία Αποδοχής και Χρήσης της Τεχνολογίας 2 (UTAUT 2), παρουσιάζοντας τα χαρακτηριστικά, και τον τρόπο εφαρμογής τους σε κάποιες περιπτώσεις. Τέλος, συλλέγονται στοιχεία για την μελέτη που έγινε με τίτλο “Ψηφιακά πορτοφόλια: Βιβλιογραφική επισκόπηση κι εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τους”, με ένα ερωτηματολόγιο που δομήθηκε και απεστάλη σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή το facebook, το viber, το instagram και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν θα αναλυθούν και θα παρατεθούν ώστε να σχολιαστούν και να φανούν τα εκάστοτε συμπεράσματα. Οι ερωτήσεις του Α’ μέρους προσεγγίζουν τις έννοιες της χρησιμότητας (perceived usefulness), της ευκολίας χρήσης (ease of use), της συμβατότητας (compatibility), της κοινωνικής επιρροής (social influence), της εμπιστοσύνης (perceived trust), της καινοτομίας (innovation) και της πρόθεσης χρήσης (behavioral intention) με σκοπό την διαπίστωση των παραγόντων που ωθούν το άτομο στην πρόθεση χρήσης των ψηφιακών πορτοφολιών. Σε αυτό το μέρος θα παρουσιαστεί ο μέσος όρος και η τυπική απόκλιση που θα προκύψει στο ποσοστό που συμφωνούν ή διαφωνούν οι ερωτηθέντες. Το Β’ μέρος των ερωτήσεων, αποτελείται κυρίως από ερωτήσεις δημογραφικών στοιχείων. Σε αυτές θα χρησιμοποιηθεί το Mann-Whitney U Test για το στοιχείο του φύλου, και το Κruskal Wallis Test για τις υπόλοιπες δημογραφικές ερωτήσεις. Καταλήγοντας, θα σχολιαστούν τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής: Σαπρίκης Ευάγγελοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΑγάθογλου, Αθηνάen_US
dc.subjectΨηφιακά πορτοφόλια, συμπεριφορικά μοντέλα, πρόθεση χρήσηςen_US
dc.subjectDigital wallets, behavioral models, adoption intentionen_US
dc.titleΨηφιακά πορτοφόλια: βιβλιογραφική επισκόπηση κι εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τουςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record