Show simple item record

dc.contributor.authorΒασταρούχα, Καλλιόπη
dc.date.accessioned2023-08-24T12:05:25Z
dc.date.available2023-08-24T12:05:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4020
dc.description.abstractΟι μικροί εναλλακτικοί πάροχοι υπηρεσιών internet στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αποκτούν μια δυναμική σε τοπικό επίπεδο τόσο σε οικιακούς όσο και σε εμπορικούς χρήστες. Στις περιοχές της Ελλάδας, οι οποίες θεωρούνται δυσπρόσιτες ή αγροτικές οι μεγάλοι εναλλακτικοί πάροχοι ναι μεν έχουν παρουσία ,αλλά σε πολλές από αυτές προσφέρουν περιορισμένες δυνατότητες πρόσβασης στις υπηρεσίες Internet. Ένας τοπικός μικρός εναλλακτικός πάροχος ίντερνετ μπορεί να δημιουργήσει στενή και σχεδόν καθημερινή σχέση με τον πελάτη του, ικανοποιώντας άμεσα τις ανάγκες του. Σκοπός της διπλωματικής είναι η μελέτη - τόσο βιβλιογραφικά όσο και ερευνητικά - των παραγόντων που επιδρούν θετικά στην επιλογή ενός μικρού εναλλακτικού παρόχου από τους οικιακούς και εμπορικούς χρήστες. Η μελέτη αυτή στοχεύει στη διερεύνηση του ρόλου των δημογραφικών στοιχείων στην επιλογή ενός εναλλακτικού παρόχου ίντερνετ, στη διερεύνηση του επιπέδου των γνώσεων και αντιλήψεων, που έχουν οι ερωτώμενοι για τους μικρούς εναλλακτικούς παρόχους Internet, στη διερεύνηση των διαφορών και των σχέσεων ανάμεσα στα δημογραφικά στοιχεία και τις εξεταζόμενες μεταβλητές, που αφορούν τους παράγοντες επιλογής ενός εναλλακτικού παρόχου Internet (ποιότητα, μείγμα μάρκετινγκ, πληροφόρηση, εξυπηρέτηση και τεχνική υποστήριξη, ασφάλεια και ιδιωτικότητα, αξιοπιστία ,εμπιστοσύνη/ικανοποίηση, δέσμευση/πιστότητα), στις περιοχές της περιφέρειας Θεσσαλίας. Εφαρμόστηκε η ποσοτική μέθοδος έρευνας με 212 συμμετέχοντες, άνδρες και γυναίκες οι οποίοι διέμεναν σε πόλεις, κωμοπόλεις και χωριά της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Το ερωτηματολόγιο κατασκευάστηκε με βάσει δευτερογενή ερευνητικά δεδομένα που αφορούσαν τους παράγοντες επιλογής ενός εναλλακτικού παρόχου Internet και συνολικά συμπεριελήφθησαν 41 δηλώσεις, τις οποίες συμπλήρωσαν οι συμμετέχοντες διαδικτυακά μέσω google forms, αλλά και δια ζώσης...en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων Καθηγητής: Ιωάννης Αντωνιάδηςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΒασταρούχα, Καλλιόπηen_US
dc.subjectΜικρός εναλλακτικός πάροχος Internet, παράγοντες επιλογής, ικανοποίηση, ποιότητα, μείγμα μάρκετινγκen_US
dc.subjectSmall alternative Internet provider, choice factors, satisfaction, quality, marketing mixen_US
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή μικρού εναλλακτικού παρόχου internet στην Περιφέρεια Θεσσαλίαςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record