Show simple item record

dc.contributor.authorΖιάγκας, Νικόλαος
dc.date.accessioned2023-08-24T12:13:43Z
dc.date.available2023-08-24T12:13:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4022
dc.description.abstractΗ εργασία πραγματεύεται τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στο σύγχρονο επιχειρείν. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της αξίας και της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τεχνολογίες όπως είναι τα Big Data, το IoT, η Τεχνητή Νοημοσύνη, η VR & AR, οι Ψηφιακές Πλατφόρμες και το Cloud Computing συντελούν στην δημιουργία καινοτομίας, επιχειρηματικής αριστείας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το ηλεκτρονικό εμπόριο βοηθά τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους, συμβάλλει στην γεωγραφική τους επέκταση και στην αύξηση των κερδών και των πωλήσεων τους. Στόχος της εργασίας είναι να γίνει κατανοητό ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μια συνεχής διαδικασία η οποία εξελίσσεται και αναπροσαρμόζεται, εισάγει στοιχεία νεωτερισμού, ενσωματώνει και χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες που αλλάζουν ριζικά την δομή και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων ανεξαρτήτου μεγέθους και δραστηριότητας. Οδηγεί σε νέες ροές εσόδων, αυξημένα περιθώρια κέρδους και στην επίτευξη σημαντικών επιχειρηματικών στόχων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αλλάζει το επιχειρηματικό μοντέλο των επιχειρήσεων. Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο πρέπει να είναι σαφής για τους βραχυπροθέσμους και μακροπροθέσμους στόχους του, να προσδιορίζει επακριβώς τι αλλάζει και τι καταργεί, ποιο είναι το όραμα και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και οδηγεί στην ψηφιακή ωριμότητα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει στον πυρήνα του τον πελάτη και επικεντρώνεται στο ταξίδι, στην εμπειρία αλλά και στην δημιουργία σχέσεων δέσμευσης μαζί του. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι ευέλικτες και να αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές marketing που ακολουθούν έτσι ώστε να καλύψουν γρήγορα και αποτελεσματικά τις ανάγκες του κοινού – στόχου στο οποίο απευθύνονται. Οι επιχειρήσεις απομακρύνονται από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και στρέφονται στο ψηφιακό αφού τα οφέλη που τους προσφέρει είναι πολλά και σημαντικά. Η χρήση των social media και του digital marketing είναι τα σημαντικότερα εργαλεία προσέγγισης και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με το καταναλωτικό κοινό. Τα social media αυξάνουν τις πωλήσεις των επιχειρήσεων, την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων τους και συμβάλλουν στην δημιουργία στενών σχέσεων μεταξύ των οργανισμών και των καταναλωτών. Η βελτίωση της αποδοτικότητας του digital marketing γίνεται με την χρήση χρήσιμων εργαλείων όπως είναι το SEO, Social media marketing, P-P-C, Content marketing, Marketing analytics. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μοντέλα ψηφιακής ωριμότητας για να μετρήσουν την πρόοδο του ψηφιακού τους μετασχηματισμού, να επαναπροσδιορίσουν ενέργειες και δράσεις και να οδηγηθούν στην ψηφιακή ωριμότητα. Χαρακτηριστικά μοντέλα ψηφιακής ωριμότητας είναι αυτά των Solis και Westernmann. Τέλος έχουν στην διάθεση τους σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία όπως είναι το Ελλάδα 2.0, ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΜμΕ και ο Αναπτυξιακός Νόμος 4887/2002 για την βελτίωση του ψηφιακού τους επιπέδου αλλά και για την κατάρτιση των εργαζομένων τους.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων Καθηγητής: Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΖιάγκας, Νικόλαοςen_US
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμός, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Επιχειρηματικό Μοντέλο, Εργαλεία Χρηματοδότησης, Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα.en_US
dc.subjectDigital Transformation, Digital Marketing, E-commerce, Business Model, Finance Tools, Competitive Advantage.en_US
dc.titleΟ Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record