Show simple item record

dc.contributor.authorΚεκεζίδου, Δέσποινα
dc.date.accessioned2023-08-25T11:09:57Z
dc.date.available2023-08-25T11:09:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4025
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη παρουσιάζει και αναλύει το φαινόμενο της γυναικείας επιχειρηματικότητας στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Καταρχάς, η έρευνα επιχειρεί να πραγματοποιήσει μία εννοιολογική αποσαφήνιση ορισμένων όρων που σχετίζονται με το εξεταζόμενο θέμα, φαίνεται πως ο βασικότερος όρος που περιγράφεται είναι η γυναικεία επιχειρηματικότητα και η έννοια της επιχείρησης. Εν συνεχεία, πραγματοποιείται μία αναδρομή στο παρελθόν μέσω της οποίας παρουσιάζεται το ζήτημα της ενασχόλησης των γυναικών στον επιχειρηματικό κλάδο, μία πορεία από την οποία δεν έλειψαν τα εμπόδια και οι δυσκολίες. Επί της ουσίας, η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τους αγώνες που δόθηκαν προκειμένου να διεκδικήσει μία θέση στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον. Κατόπιν αναδύονται τα σχετικά με το θέμα της έμφυλης ανισότητας ζητήματα στον επιχειρηματικό κλάδο και παρουσιάζονται εν συντομία ορισμένοι φορείς που έχουν συντελέσει στον αγώνα των γυναικών για ίσες ευκαιρίες με τους άντρες. Η μελέτη παρουσιάζει ένα ακόμα πολύ βασικό θέμα το οποίο αποτέλεσε το επίκεντρο της επιχειρούμενης εδώ προσπάθειας το οποίο είναι η δραστηριοποίηση των γυναικών στον επιχειρηματικό κλάδο και συγκεκριμένα στο χώρο του marketing στο σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Το βέβαιο είναι ότι πρόκειται για ένα θέμα διαχρονικό και ταυτόχρονα επίκαιρο, δεδομένου ότι ο επιχειρηματικός κλάδος ήταν και εξακολουθεί να παραμένει ανταγωνιστικός, παλαιότερα περιελάμβανε κυρίως άντρες. Σήμερα αν και προβάλλεται η αξία της ισότητας, εντούτοις στον κλάδο αυτόν παραμένει μονόπλευρη, μολονότι έχουν γίνει αρκετές αλλαγές όσον αφορά την άμβλυνση των στερεοτύπων. Συγκεκριμένα στο πρώτο μέρος της εργασίας προσπαθεί να καλυφθεί το θεωρητικό πλαίσιο. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αφορά μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή γυναικών επιχειρηματιών της πόλης της Κοζάνης, η οποία ως στόχο είχε να αναδείξει τις απόψεις και τους προβληματισμούς των γυναικών σε θέματα της γυναικείας επιχειρηματικότητας και τον ψηφιακό κόσμο. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν επιβεβαιώνουν την ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων Καθηγητής: Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΚεκεζίδου, Δέσποιναen_US
dc.subjectΕπιχειρηματικότητα, Γυναικεία επιχειρηματικότητα, ανταγωνισμός, έμφυλη ανισότητα, χειραφέτησηen_US
dc.subjectEntrepreneurship, Female entrepreneurship, competition, gender inequality, emancipationen_US
dc.titleΓυναικεία Επιχειρηματικότητα στον Σύγχρονο Ψηφιακό Κόσμοen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record