Show simple item record

dc.contributor.authorΚοκολιού, Όλγα
dc.date.accessioned2023-08-25T11:18:13Z
dc.date.available2023-08-25T11:18:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4026
dc.description.abstractΌλα αυτά τα χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις, μέχρι διαφημιστικές πινακίδες και εφημερίδες, οι εταιρείες έχουν επενδύσει σε εεπαγγελματίες του μάρκετινγκ για να οργανώσουν και να εκτελέσουν αυτό που πιστεύουν ότι θα προσελκύσει περισσότερους πελάτες και τελικά θα αυξήσει τις πωλήσεις προϊόντων. Καθώς οι εταιρείες εκμεταλλεύτηκαν όλες τις πτυχές του μάρκετινγκ τις τελευταίες δεκαετίες και έχουν κατακλύσει την καθημερινή ζωή των καταναλωτών με διαφημίσεις και προωθητικές εκδηλώσεις, οι μεγάλες μάρκες είναι αυτές που κυριαρχούν στο χώρο, καθώς αφιερώνουν υπέρογκα χρηματικά ποσά για την προώθηση προϊόντων, αφήνοντας στις μικρές και μεσαίες εταιρείες το δύσκολο έργο, να δημιουργήσουν επιτυχημένες εκστρατείες με χαμηλότερο ή και πενιχρό προϋπολογισμό.Όλη αυτή η συγκυρία γέννησε την ανάγκη για εύρεση τρόπων επιτυχημένης προβολής χαμηλού κόστους. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 λοιπόν, ο Jay R. Levinson δημιούργησε μια αντισυμβατική μέθοδο προώθησης προϊόντων βασισμένη σε κάποιες παλιές τακτικές του ισπανικού στρατού. Αυτό το είδος προώθησης προϊόντων ονομάστηκε Guerrilla marketing και βασιζόταν σε συνεχείς επιθέσεις και ενέδρες εναντίον του ηγέτη της αγοράς. Αυτό επιτεύχθηκε χρησιμοποιώντας μοναδικές και αντισυμβατικές εκδηλώσεις και προωθητικές ενέργειες. Με βάση αυτό, οι μικρομεσαίες εταιρείες είχαν μια τεχνική μάρκετινγκ χαμηλού προϋπολογισμού για να χτυπήσουν τους ηγέτες της αγοράς, χρησιμοποιώντας τις αδυναμίες τους υπέρ των δικών τους προϊόντων. Ενώ περνούσαν χρόνια, αυτή η τεχνική αναπτύχθηκε ακόμη περισσότερο και προστέθηκαν περισσότερες πτυχές σε αυτήν από αρκετούς ακαδημαϊκούς του μάρκετινγκ. Οι μεγαλύτερες μάρκες εντόπισαν επίσης ότι, παρά το γεγονός ότι αυτή η μέθοδος είχε πολλούς κινδύνους, καθώς ο ηγέτης της αγοράς μπορούσε να αντεπιτεθεί και να εξαλείψει τις υπόλοιπες εταιρείες, μπορούσαν να την αξιοποιήσουν θετικά. Χρησιμοποιήσαν τη μοναδικότητα τέτοιων εκδηλώσεων για να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές και να δημιουργήσουν παγκόσμια αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μέσω των μέσων ενημέρωσης και της ταχύτατης διάδοσης από στόμα σε στόμα(word of mouth).en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων Καθηγητής: Αυλογιάρης Γιώργοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΚοκολιού, Όλγαen_US
dc.subjectΑντάρτικο μάρκετινγκ, Φοιτητές Δ.Μακεδονίας, Καμπάνια Pepsi εναντίον Coca-Cola, Καμπάνια Mini Cooper, Φιλανθρωπική εκδήλωση UNICEFen_US
dc.subjectGuerrilla marketing, Students of Western Macedonia, Pepsi vs. Coca-Cola campaign, Mini Cooper campaign, UNICEF charity eventen_US
dc.titleGuerrilla Marketing – Η δημοφιλής και ανατρεπτική μέθοδος προώθησης αγαθών – υπηρεσιών. Η επίδραση της στους φοιτητές της Δυτικής Μακεδονίας μέσα από μελέτες περιπτώσεωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record