Show simple item record

dc.contributor.authorΣπυρόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2023-08-25T11:51:47Z
dc.date.available2023-08-25T11:51:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4034
dc.description.abstractΗ διαρκής ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου οδήγησε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να στρέψουν το ενδιαφέρον τους προς την δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων. Είτε αυτές διαθέτουν ήδη φυσικό κατάστημα, είτε είναι νέες επιχειρήσεις που ξεκινούν την δραστηριότητα τους, παρέχοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που οδήγησαν στην εξέλιξη αυτή. Οι σημαντικότεροι παράγοντες ήταν, τόσο η τεχνολογική εξέλιξη και πρόοδος που διευκόλυνε τις διαδικασίες αγοράς και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου, όσο και η πανδημία του Covid-19, που ενίσχυσε την ανάγκη για ηλεκτρονικές αγορές. Στην συγκεκριμένη εργασία θα παρουσιαστεί αναλυτικά ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης. Ο εν λόγω κλάδος αποτελεί έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς κλάδους ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα κατασκευάστηκε με την χρήση του δημοφιλέστερου συστήματος διαχείρισης περιεχομένου, το WordPress και του πρόσθετου WooCommerce. Βασική επιδίωξη της εργασίας ήταν να ερευνηθούν τα βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχει ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα, ώστε να καλύψει τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Στην συνέχεια ακολούθησε το κομμάτι της υλοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπου χρειάστηκε αρκετός χρόνος και ιδιαίτερη προσοχή. Εκτός από την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος στην εργασία παρουσιάζονται και στοιχεία σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις νέες εξελίξεις στον κλάδο. Ακόμη, στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε εκτενής μελέτη, σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ. Παρουσιάζονται αναλυτικά στοιχεία και πληροφορίες, για τις τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καταστήματα. Παράλληλα, δόθηκε ειδική έμφαση κατά την διάρκεια της υλοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος στην προσθήκη της κατάλληλης υποδομής, που θα αξιοποιηθεί μετέπειτα για το χτίσιμο της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησης. Έγινε προσπάθεια βελτιστοποίησης της θέσης του ηλεκτρονικού καταστήματος στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης. Η παρουσίαση της μεθόδου και των εργαλείων που χρησιμοποιήθηκαν κατά το χτίσιμο του ηλεκτρονικού καταστήματος γίνεται εκτός του κειμένου και με την παράθεση εικόνων (screenshots). Η εργασία στοχεύει να αναλύσει τα βήματα που είναι απαραίτητα για να αναπτυχθεί ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό κλάδο, όπως αυτός της ένδυσης και της υπόδησης. Αλλά και να καταδείξει τον ορθό τρόπο υλοποίησης της συγκεκριμένης επιχειρηματικής ιδέας. Η εργασία εκτείνεται από τα αρχικά στάδια μελέτης των βασικών εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και ολοκληρώνεται με την παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου, πλήρως λειτουργικού, ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο μπορεί να τεθεί κανονικά σε λειτουργία.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων Καθηγητής: Σαπρίκης Ευάγγελοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΣπυρόπουλος, Κωνσταντίνοςen_US
dc.subjectΗλεκτρονικό κατάστημα, ηλεκτρονικό εμπόριο, ψηφιακό μάρκετινγκ,WordPress, WooCommerce, domain name, web-hostingen_US
dc.subjecte-commerce, e-shop, digital marketing, WordPress, WooCommerce, domain name, web-hostingen_US
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησηςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record