Show simple item record

dc.contributor.authorΣταμούλη, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2016-11-02T09:26:26Z
dc.date.available2016-11-02T09:26:26Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/407
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Ιστορία, Τοπική Ιστορία: Έρευνα και Διδακτική
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια διδακτική πρόταση, ένα project, που μπορεί να εφαρμοστεί στις δυο μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Αναφέρεται στην διερεύνηση της Τοπικής Ιστορίας της Κάτω Τούμπας και στόχο έχει όχι μόνο να την κάνει γνωστή στους μαθητές μέσα από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές αλλά μέσα από την ανακάλυψή της οι μαθητές να υιοθετήσουν την έννοια του ενεργού πολίτη και κατ επέκταση του παγκόσμιου πολίτη. Οι μαθητές μέσα από τη βιωματική προσέγγιση και τις επισκέψεις πεδίου θα αναλάβουν δράση και θα αναπτύξουν δεξιότητες του 21ου αιώνα όπως είναι η επικοινωνία, η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα και η συνεργασία. Σε όλη τη διάρκεια του project θα εφαρμοστούν διάφορες καινοτόμες διδακτικές μέθοδοι όπως: έντεχνος συλλογισμός (Artful thinking), Φιλοσοφία για Παιδιά, Ομαδοσυνεργατική., Χρήση Νέων Τεχνολογιών, Έρευνα, Παρατήρηση κ.ά., που απώτερο σκοπό θα έχουν την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ένα σύγχρονο και επαναλαμβανόμενο φαινόμενο όπως αυτό της προσφυγιάς.This study is a teaching suggestion, a project, which can be implemented in the last two grades of Elementary School. It concerns the investigation of Local History and aims to help students to learn about the local history of their home district, Kato Toumba (Thessaloniki), by researching primary and secondary sources in order to adopt the principles of active global citizenship. Students through evidential experiences and field visits will take action and develop the 21st century skills such as communication, critical thinking, creativity and collaboration. Throughout the project will be implemented various innovative teaching methods including Artful thinking, Philosophy for Children, peer-collaboration, new technologies, inquiry, observation etc. The use of these teaching methods is aiming at raising students’ awareness about immigration and its’ consequences over the populations.el_GR
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectέντεχνος συλλογισμόςel_GR
dc.subjectτοπική ιστορίαel_GR
dc.subjectΚάτω Τούμπαel_GR
dc.subjectπροσφυγιάel_GR
dc.subjectκριτική σκέψηel_GR
dc.subjectενσυναίσθησηel_GR
dc.subjectενεργός πολίτηςel_GR
dc.subjectπαγκόσμιος πολίτηςel_GR
dc.subjectαστική αειφορίαel_GR
dc.subjectartful thinkingel_GR
dc.subjectlocal historyel_GR
dc.subjectToumbael_GR
dc.subjectrefugeesel_GR
dc.subjectcritical thinkingel_GR
dc.subjectempathyel_GR
dc.subjectactive citizenel_GR
dc.subjectworld citizenel_GR
dc.subjecturban sustaninabilityel_GR
dc.titleΔιερευνώντας της Τοπική Ιστορία μέσα από τα μάτια των παιδιών του σήμερα: Μια πρόταση για την εκπαίδευση τουτ ενεργού παγκόσμιου πολίτηel_GR
dc.typeMSc thesisel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record