Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΤραϊκούδη, Κάλη
dc.date.accessioned2023-09-05T09:05:40Z
dc.date.available2023-09-05T09:05:40Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4085
dc.description.abstractΟι νέες τεχνολογίες που αντιπροσωπεύουν τον 21ο αιώνα, έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε διάφορους τομείς .Ένας από αυτούς, είναι και ο τομέας του Πολιτισμού, που αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό της χώρας, αλλά ταυτόχρονα παρουσιάζεται ο ρόλος και ο τρόπος που επηρεάζουν οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την πολιτισμική κληρονομιά, όπως με την περίπτωση της λογοτεχνίας. Η παρούσα έρευνα έχει στόχο να ανακαλύψει την ψηφιακή εικόνα των συγγραφέων στο διαδίκτυο ,το βαθμό δηλαδή που οι σύγχρονοι συγγραφείς χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ,το τρόπο που τα διαχειρίζονται και το κατά πόσο οι πλατφόρμες αυτές βοηθούν στην αύξηση αναγνωσιμότητας των λογοτεχνικών τους δημιουργιών, να παρατηρηθούν ποιοι παράγοντες βοηθούν στη χρήση της τεχνολογίας από τους συγγραφείς ή αν αποτελούν εμπόδιο, για παράδειγμα το φύλο ή η ηλικία επηρεάζουν τα αποτελέσματα, είναι ανασταλτικοί παράγοντες που δυσκολεύουν ή μεγαλώνουν το χάσμα μεταξύ της πολιτισμικής κληρονομιάς και της τεχνολογίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 71 Έλληνες συγγραφείς, ενώ για τη συλλογή των δεδομένων προς εξέταση ,χρησιμοποιήθηκαν πληροφορίες που προήλθαν από διαδικτυακά βιβλιοπωλεία και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπου και για τα προφίλ των συγγραφέων. Έπειτα ακολούθησε η ανάλυση, η επεξεργασία και η ερμήνευση των δεδομένων ώστε να αποδειχθεί αν οι σχέση συγγραφέων και των social media είναι σε ικανοποιητικό βαθμό . The new technologies that represent the 21st century have played an important role in various fields. One of them is the field of Culture, which is an important feature of the country, but at the same time the role and the way that the new technologies and the social media cultural heritage, as in the case of literature. The present research aims to discover the digital image of authors on the internet, i.e. the degree to which modern authors use social media, the way they manage it and to what extent these platforms help to increase the recognition of their literary creations, to observe which factors help the use of technology by writers or if they are an obstacle, for example gender or age affect the results, are inhibiting factors that make it difficult or widen the gap between cultural heritage and technology. 71 Greek writers participated in the research , while for the collection of the data to be examined, information was used that came from online bookstores and social networking platforms, including the profiles of the authors. Then followed the analysis, processing and interpretation of the data in order to prove whether the relationship between authors and social media is satisfactory.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΛογοτεχνίαen_US
dc.subjectΠολιτισμόςen_US
dc.subjectΝέες Τεχνολογίεςen_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.titleΨηφιακά μέσα και λογοτεχνία: σύγχρονες τάσειςen_US
dc.title.alternativeDigital media and literature: current trendsen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record