Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος Αναστάσιος
dc.contributor.authorMπολανάκης, Παναγιώτης - Ραφαήλ
dc.date.accessioned2023-09-26T07:04:19Z
dc.date.available2023-09-26T07:04:19Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4098
dc.description.abstractΤο 2019 στο ελληνικό πολιτικό τοπίο κυριαρχούν δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα, το καθένα με ξεχωριστές ιδεολογικές πλατφόρμες και οράματα για το μέλλον της χώρας. Ενόψει των εκλογών του 2019, ο πολιτικός λόγος και η επικοινωνία αυτών των κομμάτων ήταν καθοριστικής σημασίας για τη διαμόρφωση της προεκλογικής εκστρατείας. Ο πολιτικός λόγος ήταν έντονος, με τα δύο κόμματα να χρησιμοποιούν διάφορες τακτικές για να προσελκύσουν τους ψηφοφόρους υπέρ τους. Μέσα από την ανάλυση της προεκλογικής εκστρατείας, η συγκεκριμένη εργασία στοχεύει να εξετάσει τον ρόλο του πολιτικού λόγου και της επικοινωνίας στις ελληνικές εκλογές του 2019 και πώς επηρέασε το εκλογικό αποτέλεσμα. Η μελέτη ρίχνει φως στην αποτελεσματικότητα των διαφορετικών στρατηγικών πολιτικής επικοινωνίας και στο ρόλο του πολιτικού λόγου στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και στην επιρροή των εκλογικών αποτελεσμάτων. Ειδικότερα, η παρούσα εργασία εστιάζει στο να συνεισφέρει στην κατανόηση της δυναμικής της πολιτικής επικοινωνίας και τον αντίκτυπο του πολιτικού λόγου στη διαμόρφωση του εκλογικού αποτελέσματος στο σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον. The Greek political landscape is dominated by two major political parties, each with distinct ideologies and visions for the future of the country. In the lead up to the 2019 elections, the political speech and communication of these parties was crucial in shaping the pre-election campaign. The political discourse was intense, with both parties using various tactics to sway voters in their favor. Through analysis of the pre-election campaign, this article aims to examine the role of political speech and communication in the 2019 Greek elections and how it impacted the election outcome. The study sheds light on the effectiveness of different political communication strategies and the role of political speech in shaping public opinion and influencing the election results. This article provides valuable insights for anyone interested in understanding the dynamics of political communication and the impact of political speech in shaping election outcomes.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠολιτικός λόγοςen_US
dc.subjectΠολιτική επικοινωνίαen_US
dc.subjectΠροεκλογική εκστρατείαen_US
dc.subjectΔικομματισμόςen_US
dc.subjectΕκλογέςen_US
dc.titleSocial media και πολιτική: ο πολιτικός λόγος του δικομματισμού στην προεκλογική περίοδο του 2019en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record