Εφαρμογή αλγορίθμων μηχανικής μάθησης και πειραματική αποτίμηση
Abstract
Η Μηχανική Μάθηση είναι ένα από τα πιο δημοφιλή υποπεδία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Οι έννοιες μηχανικής μάθησης χρησιμοποιούνται σχεδόν παντού, όπως στην Υγεία, στα Οικονομικά, στις Υποδομές, στο Μάρκετινγκ και σε πολλά άλλα. Η Μηχανική Μάθηση είναι ένας κλάδος της Τεχνητής Νοημοσύνης που επιτρέπει στις μηχανές να μαθαίνουν και να βελτιώνονται αυτόματα από την εμπειρία. Ορίζεται ως το αντικείμενο που δίνει στους υπολογιστές τη δυνατότητα να μαθαίνουν χωρίς να είναι ρητά προγραμματισμένοι. Είναι αρκετά διαφορετικό από τον παραδοσιακό προγραμματισμό. Αν και η μηχανική μάθηση εξελίσσεται συνεχώς με τόσες πολλές νέες τεχνολογίες, εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε διάφορους κλάδους. Η μηχανική μάθηση είναι σημαντική επειδή δίνει στις επιχειρήσεις μια άποψη για τις τάσεις στη συμπεριφορά των πελατών και τα λειτουργικά επιχειρηματικά πρότυπα, καθώς και υποστηρίζει την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Πολλές από τις κορυφαίες εταιρείες του σήμερα, όπως το Facebook, η Google και η Uber, κάνουν τη μηχανική μάθηση κεντρικό μέρος των λειτουργιών τους. Η μηχανική μάθηση έχει γίνει ένας σημαντικός ανταγωνιστικός παράγοντας διαφοροποίησης για πολλές εταιρείες. Machine Learning is one of the most popular subfields of Artificial Intelligence. Machine learning concepts are used almost everywhere like in Healthcare, Finance, Infrastructure, Marketing and many more. Machine Learning is a branch of Artificial Intelligence that allows machines to learn and improve automatically from experience. It is defined as the field of study that gives computers the capability to learn without being explicitly programmed. It is quite different than traditional programming. Although machine learning is constantly evolving with so many new technologies, it is still used in various industries. Machine learning is important because it gives businesses insight into trends in customer behavior and operational business patterns, as well as supporting new product development. Many of today's top companies, such as Facebook, Google and Uber, are making machine learning a central part of their operations. Machine learning has become an important competitive differentiator for many companies.