Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπαντής, Φίλιππος
dc.contributor.authorΤζημίκας, Συμεών
dc.date.accessioned2023-10-13T07:43:32Z
dc.date.available2023-10-13T07:43:32Z
dc.date.issued2023-10-13
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4116
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίαςen_US
dc.description.abstractΤο θέμα της πτυχιακής μου εργασίας πραγματεύεται τα βιολογικά λαχανικά και την διακίνηση τους στον Νομό Θεσσαλονίκης. Είναι γεγονός πως τα βιολογικά λαχανικά είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά. Η αγορά βιολογικών προϊόντων βασίζεται εξ ολοκλήρου στην ευχέρεια των καταναλωτών. Επομένως, οι ίδιοι είναι αρμόδιοι για την αγορά τους, αναλόγως τα χρήματα που μπορούν να διαθέσουν και το αν θέλουν να ακολουθήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, καταναλώνοντας προϊόντα χωρίς συνθετικές χημικές ουσίες, σε αντίθεση με τα λαχανικά που είναι γεμάτα στα φυτοφάρμακα, στις ορμόνες και στα χημικά λιπάσματα που χρησιμοποιούνται για την καλλιέργεια συμβατικών προϊόντων. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον ορισμό της βιολογικής καλλιέργειας-προϊόντων-λαχανικών, στις διαφορές μεταξύ βιολογικής και συμβατικής γεωργίας, στις αρχές που διέπουν την βιολογική καλλιέργεια, στους στόχους της βιολογικής καλλιέργειας, στους τρόπους αναγνώρισης βιολογικών λαχανικών και τέλος στο σύστημα ελέγχου και πιστοποίησης προϊόντων βιολογικής καλλιέργειας. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στην ιστορική εξέλιξη των βιολογικών προϊόντων, στον ρόλο του γεωργού αναφορικά με την παραγωγή βιολογικών λαχανικών, στον γεωργό και τα βιολογικά προϊόντα του, στους παράγοντες που επηρεάζουν μια κανονική βλάστηση λαχανικών, στα βασικά χαρακτηριστικά των βιολογικών λαχανικών, στην σύγκριση των τιμών μεταξύ βιολογικών και συμβατικών προϊόντων και τέλος στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα τους. Το τρίτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην διακίνηση των βιολογικών λαχανικών στον Δήμο Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα γίνεται αναφορά για την χονδρική πώληση των βιολογικών λαχανικών σε εταιρείες διανομής απευθείας σε καταστήματα, σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα, σε λαϊκές αγορές βιολογικών προϊόντων ή σε συμβατικές λαϊκές αγορές, συλλογικούς φορείς-συνεταιρισμούς μέσω τοπικών καταστημάτων μέσω διαδικτύου και σε δίκτυα διανομής και πωλήσεων των βιολογικών λαχανικών. Στο τελευταίο κεφάλαιο ακολουθούν τα συμπεράσματα. The subject of my graduate project is the biological vegetables and their transportation in the township of Thessaloniki. A fact it is that the biological vegetables are more expensive than the conventional. The purchase of the biological vegetables is completely based on the fluence of the consumers. Therefore, they are competent of their purchase, considering the amount of money they can afford and if they want to follow a more healthy way of life, by consuming products without any combound chemical substances, in comparison with vegetables which are full of pesticides, hormones, and chemical fertilizers which are used in cultivation of the conventional products. The first chapter talks about the definition of the biological cultivation- products- vegetables, the differences between biological and conventional cultivation, the rationales which rule in biological cultivation, the targets of biological cultivation, in the ways of the acknowledge of the biological vegetables and at the end the control system and certification of biological products and biological cultivation. The second chapter focuses on in historical development of biological products, the role of the farmer according to the production of biological vegetables, on the farmer and his biological products, on the factors which affect a normally growth of vegetables, on the basic characteristics of biological vegetables, on the comparison of the prices between biological and conventional products and at end their advantages and disadvantages. The third chapter focuses on the trafficking of biological vegetables in the township of Thessaloniki. More specifically mentionates in the wholeshale selling of biological vegetables in transportation companies directly to stores, to stores with biological products, in public/ street markets of biological products or conventional public/ street markets, in corporate carriers- partnerships via topical shops via Internet and transportation nets and selling of biological vegetables. The final chapter includes the conclusions.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίαςen_US
dc.subjectΒιολογική καλλιέργειαen_US
dc.subjectΒιολογικά λαχανικάen_US
dc.subjectΘεσσαλονίκηen_US
dc.titleΒιολογικά λαχανικά και η διακίνησή τους στο Νομό Θεσσαλονίκηςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record