Show simple item record

dc.contributor.authorΚαλπάκης, Στέργιος
dc.date.accessioned2016-12-02T08:36:44Z
dc.date.available2016-12-02T08:36:44Z
dc.date.issued2016-11
dc.identifier.other679 ΚΑΛ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/413
dc.description.abstractΟι εφαρμογές φυσικών διεπαφών εντάσσονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαιδευτική διαδικασία, στα πλαίσια της αύξησης του ενδιαφέροντος για την εμπλοκή του σώματος στη μάθηση. Οι έρευνες που έχουν διεξαχθεί στο παρελθόν αφορούσαν την επίτευξη μαθησιακών στόχων στις θετικές επιστήμες, μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον μεικτής πραγματικότητας και ενσώματης γνώσης. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις δυνατότητες και τις προοπτικές για την επίτευξη μαθησιακών στόχων που αφορούν το μάθημα της ιστορίας στη Στ’ Δημοτικού και συγκεκριμένα, την ενότητα για την ευρωπαϊκή ιστορία των νεότερων χρόνων, μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον μεικτής πραγματικότητας, όπου οι μαθητές θα αλληλεπιδρούν με τα φυσικά του αντικείμενα και τα ψηφιακά του στοιχεία, μέσω συσκευών με τις οποίες θα έχουν φυσική επαφή. Από την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχθηκαν μέσω ενός φύλλου αξιολόγησης με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, ενός ερωτηματολογίου με ερωτήσεις κλειστού τύπου και ομαδικές συνεντεύξεις, προκύπτει το συμπέρασμα ότι είναι εφικτή η επίτευξη γνωστικών στόχων στο μάθημα της ιστορίας, όπως και η διαμόρφωση ενός εντυπωσιακού, διερευνητικού μαθησιακού περιβάλλοντος, που ενισχύει το ενδιαφέρον και τα ευχάριστα συναισθήματα των μαθητών κατά τη διάρκεια της μάθησης.en_US
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΔιδακτική Ιστορίαςen_US
dc.subjectΕυρωπαϊκή Ιστορίαen_US
dc.subjectΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών)en_US
dc.subjectΕνσώματη γνώσηen_US
dc.subjectΦυσικές διεπαφέςen_US
dc.subjectΠεριβάλλον Μεικτής Πραγματικότηταςen_US
dc.subjectTeaching historyen_US
dc.subjectEuropean historyen_US
dc.subjectICT (Information and communications technologies)en_US
dc.subjectEmbodied knowledgeen_US
dc.subjectNatural interfacesen_US
dc.subjectMixed reality environmenten_US
dc.titleΔιδασκαλία της Νεότερης Ευρωπαϊκής Ιστορίας με ΤΠΕ: Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση εφαρμογής φυσικών διεπαφών στη ΣΤ΄ Δημοτικούen_US
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record