Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδου Αμαλία
dc.contributor.authorΣτάμου, Μαργαρίτα
dc.date.accessioned2023-11-21T08:24:10Z
dc.date.available2023-11-21T08:24:10Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4159
dc.description.abstractΈντονο χαρακτηριστικό της σημερινής εποχής είναι η μεγάλη χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή αυτών σε κάθε πτυχή της κοινωνίας αποφέρει και την χρήση τους ως εργαλεία μέσω των οποίων μπορούν οι επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν και να αναπτύξουν την επικοινωνιακή τους στρατηγική με σκοπό να κατευθύνουν την συμπεριφορά των καταναλωτών και να προσελκύσουν νέους πελάτες, με σκοπό την εξέλιξη και την επιτυχία τους. Η παρούσα εργασία πραγματοποιεί μελέτη περίπτωσης σε επιχειρήσεις του κλάδου της τεχνολογίας για να παρατηρήσει την δράση αυτών στα Social Media και να διερευνήσει τον ρόλο που διαδραματίζουν στην ανάπτυξη της στρατηγικής τους για την επιρροή της καταναλωτικής συμπεριφοράς. ------------------------------------------------ A strong feature of today's era is the great use of the internet and social media in people's everyday lives. Their intrusion into every aspect of society also brings their use as tools through which businesses can engage and develop their communication strategy to drive consumer behavior and attract new consumers with the aim of evolving and success. This survey is a case study of technology companies to observe their action in Social Media and to explore their role in developing their strategy to influence the consumer behavior.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΕπικοινωνιακή στρατηγικήen_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήen_US
dc.subjectΕπιχειρήσεις τεχνολογίαςen_US
dc.titleΕπικοινωνιακές στρατηγικές στα socialmedia και η επίδραση τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή: μελέτη των επιχειρήσεων του κλάδου της τεχνολογίαςen_US
dc.title.alternativeCommunication strategies in social media and their impact on consumer behavior: an investigation of organizations in the technology sectoren_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record