Show simple item record

dc.contributor.advisorΒρίγκας Μιχαήλ
dc.contributor.authorΚοπανάκη, Γεωργία
dc.contributor.authorΣτέργιο, Στεφανία
dc.date.accessioned2023-11-27T11:55:05Z
dc.date.available2023-11-27T11:55:05Z
dc.date.issued2023-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4167
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των μεταβλητών της ευαισθητοποίησης του κοινού και κατά πόσο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζουν το κοινωνικό σύνολο. Η έρευνα που πραγματοποιείται περιλαμβάνει 150 συμμετέχοντες, καθώς στην έρευνα χρησιμοποιείται ποσοτικός σχεδιασμός (ποσοτική έρευνα), διότι μέσω της ποσοτικής μεθοδολογίας συλλέγονται τα δεδομένα τα οποία επικεντρώνονται στον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος ερμηνεύεται και γίνεται κατανοητός, καθώς στοχεύει στην παραγωγή ολιστικών και σε βάθος κατανοήσεων, που προκύπτουν από πλούσια και λεπτομερή δεδομένα. Τα δεδομένα που θα προέλθουν θα αναλυθούν με το σύστημα Jamovi. κατηγοριοποιήθηκαν σε 5 ομάδες των 10 ατόμων και αντίστοιχα χωρίζονταν σε γυναίκες και άνδρες, επίσης οι κατηγορίες των 10 ατόμων η κάθε μία χωρίζονταν σε ηλικιακές ομάδες αντίστοιχα. Η πρώτη ομάδα που επιλέχθηκε από τον ερευνητή ήταν ηλικίας 18 έως 30 ετών, η επόμενη ομάδα των 10 ατόμων κυμάνθηκε στην ηλικιακή ομάδα των 31 έως 40, η επόμενη από 41 έως 50, η επόμενη από 51 έως 60 και η επόμενη από ηλικίας 61 έως 70. Το δείγμα επιλέχθηκε τυχαία από τον ερευνητή, τηρώντας πάντα την μεταβλητή της ηλικίας, καθώς θα μπορούσε να αναφερθεί ότι το δείγμα είναι δείγμα ευκολίας, δηλαδή ο ερευνητής επιλέγει τα πιο εύκολα προσπελάσιμα μέλη του πληθυσμού στα οποία θα δοθεί το ερωτηματολόγιο. Η εργασία περιλαμβάνει σημαντική ανάλυση δεδομένων στο 3ο κεφάλαιο, καθώς και ανάλυση δεδομένων η οποία τοποθετείται στο 4ο κεφάλαιο. Επίσης περιέχει μια σύντομη εισαγωγή, το 1ο κεφάλαιο που πραγματοποιείται μία ανάλυση για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς στο 2ο και στον 5ο κεφάλαιο αντίστοιχα, γίνεται αναφορά για την κατάσταση του πολέμου και κατά πόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τα συναισθήματα του κοινωνικού συνόλου. Τα αποτελέσματα που διεξάχθηκαν αφορούσαν την επιρροή των μέσων κοινωνικών δικτύων στο σύνολο των γυναικών και ανδρών που πήραν μέρος της έρευνα, αλλά και μία συζήτηση και αναφορές για περαιτέρω έρευνες. --------------------------------- The purpose of this research is to study the variables of public awareness and to what extent Social Media affects society as a whole. The research carried out includes 150 participants, as the research uses a quantitative design (quantitative research), because through the quantitative methodology the data is collected which focuses on the way in which the world is interpreted and understood, as it aims to produce holistic and in-depth insights, derived from rich and detailed data. The incoming data will be analyzed with the Jamovi system. were categorized into 5 groups of 10 people and were respectively divided into women and men, also the categories of 10 people each were divided into age groups respectively. The first group selected by the researcher was aged 18 to 30, the next group of 10 people ranged in age from 31 to 40, the next from 41 to 50, the next from 51 to 60 and the next from 61 to 70. The sample was randomly selected by the researcher, always respecting the age variable, as it could be said that the sample is a convenience sample, that is, the researcher selects the most accessible members of the population to whom the questionnaire will be administered. The paper includes significant data analysis in chapter 3, as well as data analysis which is placed in chapter 4. It also contains a short introduction, the 1st chapter which is an analysis of social media, as in the 2nd and 5th chapters respectively, there is a reference to the state of war and how social media affects the emotions of society. The results that were conducted related to the influence of social media on all the women and men who took part in the research, as well as a discussion and references for further research.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΕυαισθητοποίησηen_US
dc.subjectΔίκτυοen_US
dc.subjectΠόλεμοςen_US
dc.subjectΚοινωνικά μέσαen_US
dc.subjectΣυμμετέχοντεςen_US
dc.titleΕυαισθητοποίηση του κοινού για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων: η περίπτωση του πολέμου στην Ουκρανία 2022en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record