Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΚοκκοβού, Μαρία
dc.date.accessioned2023-11-30T08:48:33Z
dc.date.available2023-11-30T08:48:33Z
dc.date.issued2023-08
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4176
dc.description.abstractΗ ψηφιακή αφήγηση πράγματι μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό παιδαγωγικό εργαλείο που διευρύνει τις δυνατότητες της έκφρασης και της δημιουργίας στο σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα ψηφιακά μέσα, όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο, μουσική και ήχο, για να δημιουργήσουν τις δικές τους ψηφιακές ιστορίες. Αυτό μπορεί να έχει πολλά οφέλη, όπως αυξημένη έκφραση, προσωπική φωνή, δημιουργική σκέψη, συνεργατική μάθηση, ενδιαφέρον-συμμετοχή καθώς και εκπαιδευτικό αντίκτυπο. Συνολικά, η ψηφιακή αφήγηση ενισχύει τις διαπροσωπικές και διαπολιτισμικές δεξιότητες των μαθητών, προάγει την ενεργή συμμετοχή τους στην μάθηση και την αυτο-εκφραστικότητά τους και ανοίγει νέους δρόμους για την εκπαίδευση στον 21ο αιώνα. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, θίγει το ζήτημα των αδέσποτων ζώων και της υιοθεσίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπου μέσα από την προβολή του ψηφιακού εκπαιδευτικού βίντεο θα είναι σε θέση να έχουν κρίση και άποψη για το συγκεκριμένο θέμα, όπως επίσης απώτερος σκοπός είναι η ευαισθητοποίησή τους. ----------------------------------------------------------------------------- Digital storytelling can indeed be a powerful pedagogical tool that expands the possibilities of expression and creativity in the school environment. Students can use various digital media, such as text, images, video, music and sound, to create their own digital stories. This can have many benefits , such as increased expression , personal voice , creative thinking , collaborative learning , interest-engagement as well as educational impact. Overall , digital storytelling enhances students' interpersonal and intercultural skills , promotes their active participation in learning and self-expression , and opens new pathways for education in the 21st century. This thesis , addresses the issue of stray animals and adoption to primary school students , where through the viewing of the digital educational video they will be able to have a judgment and opinion on this issue , as well as the ultimate goal is to raise their awareness.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΨηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectΤεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)en_US
dc.subjectΔιανυσματικά γραφικάen_US
dc.subjectAnimationen_US
dc.subjectΠολυμέσαen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.subjectΑδέσποτα ζώαen_US
dc.subjectΥιοθεσίαen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικό βίντεοen_US
dc.titleΔημιουργία εκπαιδευτικών ψηφιακών ιστοριών με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και animation. Ευαισθητοποίηση παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα αδέσποτα ζώα και το ζήτημα της υιοθεσίαςen_US
dc.title.alternativeCreating educational digital stories using vector graphics and animation. Raising awareness among primary school children about stray animals and the issue of adoptionen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record