Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπων Καθηγητής: Μπράτιτσης Θαρρενός
dc.contributor.authorΣαββοπούλου, Μαρία
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Βαμβακίδου Ιφιγένεια, Τσακιρίδου Ελένη
dc.date.accessioned2017-02-01T07:29:40Z
dc.date.available2017-02-01T07:29:40Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/418
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ένα πρόγραμμα eTwinning, το οποίο υλοποιήθηκε από μία τάξη Β΄Δημοτικού. Περιγράφονται οι δραστηριότητες του έργου και οι στόχοι της καθεμίας βάσει του αναλυτικού προγράμματος. Η εργασία ερευνά κατά πόσον αυτό το πρόγραμμα βοήθησε τους μαθητές να αφομοιώσουν τις γνώσεις που αποκόμισαν αλλά και αν υπήρχαν κάποια κίνητρα που τους ώθησαν να αφομοιώσουν τις γνώσεις αυτές. Στη συνέχεια, εξετάζεται μία συγκεκριμένη δραστηριότητα του προγράμματος, της οποίας το αποτέλεσμα είναι δύο ψηφιακές ιστορίες που δημιουργήθηκαν από τους μαθητές των δύο σχολείων που συνεργάστηκαν στο πρόγραμμα, όπου περιγράφεται ένα ταξίδι στη χώρα των εταίρων τους. Ερευνώνται τα πολιτισμικά στοιχεία που εντοπίζονται σε αυτές τις ιστορίες καθώς και διαφορές και ομοιότητες μεταξύ τους. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιείται ένα εργαλείο από την επιστήμη της Σημειωτικής. Πρόκειται για μία μελέτη περίπτωσης η οποία, μέσω συνεντεύξεων, παρατήρησης και δοκιμασιών, φτάνει στο συμπέρασμα πως η συμμετοχή σε ένα έργο eTwinning βοηθά τους μαθητές να αφομοιώσουν καλύτερα την καινούρια γνώση και δίνει κίνητρα στους μαθητές για να την κατακτήσουν. Συμπεραίνει επίσης πως στις ψηφιακές ιστορίες που δημιουργήθηκαν, οι μαθητές αναδεικνύουν στοιχεία του πολιτισμού της χώρας-εταίρου, επηρεαζόμενοι μάλιστα από τη δική τους κουλτούρα και με εμφανείς πολλές ομοιότητες μεταξύ των δύο παρουσιάσεων.In this paper an eTwinning project is presented, implemented by a 2nd grade class of a primary school. The project activities are described as well as the objectives of the project, based on the curriculum for primary schools. The paper investigates whether this program helped students to assimilate the knowledge acquired and if there were any motives for them to assimilate this knowledge as well. Furthermore, a particular project activity is investigated, the product of which is two digital stories created by the students of both schools collaborated in the project. These stories describe a journey to the countries of the partner schools. The research continues with the identification of the cultural elements appearing in these stories as 9 well as differences and similarities between them. For this purpose, the tool that is used comes from the Semiotics field. This is a case study which, through interviews, observation and tests, reaches the conclusion that participation in an eTwinning project helps students to better assimilate the new knowledge and motivates them to conquer it. It also concludes that through the digital stories created, students highlight several elements of the partner country’s culture, affected even by their own culture. Last but not least, several similarities are observed between the two presentations.en_US
dc.format.extent171 σ.
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjecteTwinningen_US
dc.subjectΜάθησηen_US
dc.subjectΣημειωτικήen_US
dc.subjectΠολιτισμόςen_US
dc.subjectLearningen_US
dc.subjectSemioticsen_US
dc.subjectCultureen_US
dc.titleΤεχνολογικά υποστηριζόμενη αφηγηματική αναζήτηση γεωπολιτισμικών πληροφοριών σε ένα πρόγραμμα eTwinningen_US
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record