dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί ένα κίνητρο για κάποιον να μάθει, να αναλύσει και να μελετήσει ως ένα βαθμό την έννοια της δημιουργικής γραφής σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Από την μία υπάρχει το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας που καλύπτει έννοιες, όπως τι εννοιείται όταν λέγεται "δημιουργική γραφή", ποιους τομείς καλύπτει, με ποιον τρόπο και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο σχολείο μέσω των δραστηριοτήτων. Από την άλλη υπάρχει το πρακτικό κομμάτι που έχει ασκήσεις και βίντεο για παιδιά. Όσον αφορά το θεωρητικό πλαίσιο, επικεντρώνεται σε κύριες έννοιες που είναι σημαντικές, αλλά και σε κείμενα και άρθρα. Το πρακτικό πλαίσιο υλοποιήθηκε για την διευκόλυνση των μαθητών για την κατανόηση της έννοιας της δημιουργικής γραφής, όπως επίσης και για την διευκόλυνση των εκπαιδευτικών στην επεξήγηση του όρου. Η δημιουργική γραφή υπάρχει πολλά χρόνια, έχοντας απασχολήσει πολλούς ειδικούς. Είναι μία έννοια που θα συνεχίσει να απασχολεί και αρχίζει να γίνεται απαραίτητη στα σχολικά δρώμενα. Στα παρακάτω κεφάλαια μελετάται και αναλύεται πιο διεξοδικά η σχέση της δημιουργικής γραφής με πολλούς τομείς, όπως η εκπαίδευση, τα είδη λογοτεχνικής γραφής, η παιδική λογοτεχνία, οι τέχνες και οι σύγχρονες τεχνολογίες. Οι ασκήσεις έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα με μία δόση ψυχαγωγίας για να δημιουργηθεί ένα κλίμα χαράς, προθυμίας και ενδιαφέροντος. Είναι ασκήσεις για παιδιά δημοτικού και νηπιαγωγείου, έχει κατάλληλες μεθόδους για την κάθε τάξη. Τα παιδιά μαθαίνουν ποικίλα πράγματα μέσα από τις δραστηριότητες και έρχονται σε επαφή με θέματα και αντικείμενα που ενδεχομένως μερικά από αυτά δεν τα γνωρίζουν επαρκώς. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα-αποτελέσματα, τα οποία έχουν την προσωπική άποψη της φοιτήτριας και τα αποτελέσματα από τις υλοποιήσεις των δραστηριοτήτων. Αναφέρονται ως κατακλείδα του θεωρητικού και του πρακτικού πλαισίου. | en_US |