Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπαλιάς, Τρύφων
dc.contributor.authorΓκένου, Ιορδάνα
dc.contributor.authorGkenou, Jordana
dc.date.accessioned2023-12-14T11:06:34Z
dc.date.available2023-12-14T11:06:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4219
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΟι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι εγγενείς και οφείλονται στην δυσλειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος. Αποτελούν μια ετερογενή ομάδα διαταραχών, οι οποίες εκδηλώνονται με δυσκολίες στην χρήση, την πρόσκτηση και κατάκτηση του προφορικού και γραπτού λόγου. Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) είναι ένα σύνολο τεχνολογικών μέσων και εργαλείων, που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία, τη μετάδοση, το διαμοιρασμό, την αποθήκευση και ανταλλαγή πληροφοριών. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη καθώς και η σημασία της χρήσης των ΤΠΕ σε σχέση με τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό λόγο των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η παρούσα έρευνα διενεργήθηκε με ποσοτική μέθοδο. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο στο οποίο κλήθηκαν να απαντήσουν 70 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπηρετούντες στο νομό Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός αξιοποίησης των ΤΠΕ από τους ίδιους κατά την διδασκαλία. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας διάκεινται θετικά ως προς τις ΤΠΕ, τις οποίες χρησιμοποιούν τόσο για την αντιμετώπιση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών όσο και για την αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό λόγο. Παράλληλα οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι είναι αναγκαίο να λαμβάνουν συνεχής επιμόρφωση ώστε να γνωρίζουν και να αξιοποιούν τις δυνατότητες που τους προσφέρουν οι ΤΠΕ αλλά και αύξηση των υλικοτεχνικών υποδομών και του εξοπλισμού σε όλες τις σχολικές μονάδες.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectτεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ)en_US
dc.subjectμαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectinformation abd communication technologies (ICT)en_US
dc.subjectlearning disabilitiesen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.titleΗ παιδαγωγική αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeThe pedagogical Utiliazation of Information and Communication Technologies in the Education of Students with Learning Disabilities in Primary EducationQ An Exploration of Educators' Perception in the Thessaloniki regionen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record