Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεμονίδου, Έλλη
dc.contributor.authorΜπανιτσιώτη, Χρυσούλα
dc.contributor.authorBanitsioti, Chrysoula
dc.date.accessioned2023-12-14T11:48:25Z
dc.date.available2023-12-14T11:48:25Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4222
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικήςen_US
dc.description.abstractΗ διδασκαλία των συγκρουσιακών ή τραυματικών γεγονότων, ανέκαθεν ήταν δύσκολη για τους/τις εκπαιδευτικούς, οι οποίοι/ες θα έπρεπε να τη διαχειριστούν με κατάλληλο τρόπο και συγχρόνως να μην αφήσουν τις δικές τους πιθανές προκαταλήψεις ή λανθασμένες αντιλήψεις να επηρεάσουν την προσπάθεια που κάνουν. Σε αυτά τα πλαίσια μπορεί να ενταχθεί και η διδακτική προσέγγιση του Ολοκαυτώματος. Μέσα από τη συγκεκριμένη έρευνα απώτερος στόχος ήταν να αξιοποιηθεί η φιλαναγνωσία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, για να μπορέσουν τα παιδιά να αξιοποιήσουν γνώσεις σχετικά με το Ολοκαύτωμα. Γι’ αυτόν τον λόγο επιλέχθηκαν μαθητές και μαθήτριες που φοιτούσαν στις Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίων, που περιλάμβαναν ερωτήσεις ανοικτού τύπου. Μετά τη συγκέντρωση των δεδομένων, αυτά υπέστησαν θεματική ανάλυση και προέκυψαν τα αποτελέσματα. Σύμφωνα με τα ίδια, φάνηκε ότι η φιλαναγνωσία μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά, αφενός, να συμμετέχουν σε όλες τις δραστηριότητες που γίνονται, κρατώντας σταθερό το ενδιαφέρον τους κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας και, αφετέρου, να κάνει πολύ ευκολότερη την κατάκτηση των γνώσεων σχετικά με το Ολοκαύτωμα. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Teaching about conflict or traumatic events has always been difficult for teachers, who should manage it in an appropriate way while not letting their own possible biases or misconceptions influence their efforts. The Holocaust also belongs to these contexts. Through this specific research, the ultimate goal was to utilize the love of reading in Primary Education to enable children to integrate knowledge about the Holocaust. For this reason, male and female students studying in the 3rd, 4th, 5th and 6th grades of elementary school were selected. Data were collected using questionnaires, which included open-ended questions. After gathering the data, they underwent a thematic analysis and the results emerged. According to them, it appeared that the love of reading can help children on the one hand to participate in all the activities that take place, keeping their interest constant during the teaching and on the other hand to make it much easier to acquire knowledge about the Holocaust.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectολοκαύτωμαen_US
dc.subjectιστορική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectτραυματικά ιστορικά γεγονόταen_US
dc.subjectholocausten_US
dc.subjecthistorical educationen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.subjecttraumatic historical eventsen_US
dc.titleΔιδασκαλία του Ολοκαυτώματος μέσα από δραστηριότητες φιλαναγνωσίας και συμπερίληψηςen_US
dc.title.alternativeTeaching the Holocaust through reading and inclusion activitiesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record