dc.contributor.advisor | Φαρδή, Κυριακή | |
dc.contributor.author | Τζουνοπούλου, Μαρίνα | |
dc.contributor.author | Tzounopoulou, Marina | |
dc.date.accessioned | 2023-12-20T11:08:40Z | |
dc.date.available | 2023-12-20T11:08:40Z | |
dc.date.issued | 2023-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4233 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής. | en_US |
dc.description.abstract | Η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
διαμορφώνεται σε σημαντικό βαθμό από τα Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας και
επηρεάζεται από τις σύγχρονες αλλαγές στα εκπαιδευτικά συστήματα. Στην παρούσα
εργασία διερευνώνται τα εκπαιδευτικά μοντέλα επιστημονικής σκέψης, όπως
αποτυπώνονται στα Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
στην Ελλάδα και σε χώρες του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα μελετάται η προσέγγιση
της επιστημονικής σκέψης στα εκπαιδευτικά μοντέλα των Προγραμμάτων Σπουδών. Η
μεθοδολογία που επιλέχθηκε και εφαρμόστηκε στην παρούσα έρευνα ήταν η ποιοτική
μέθοδος έρευνας. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης έδειξαν ότι τα εκπαιδευτικά μοντέλα
επιστημονικής ιστορικής σκέψης που αναδείχθηκαν από τα Προγράμματα Σπουδών ήταν
το αγγλικό, το γερμανικό, το γαλλόφωνο, το καναδικό όπως και συνδυασμός
εκπαιδευτικών μοντέλων στο ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών. Τα Προγράμματα Σπουδών
βασίζονται στις παραδόσεις των χωρών τους για την ιστορική εκπαίδευση. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | ιστορία | en_US |
dc.subject | πρόγραμμα σπουδών | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικά μοντέλα | en_US |
dc.subject | επιστημονική ιστορική σκέψη | en_US |
dc.subject | history | en_US |
dc.subject | educational models | en_US |
dc.subject | curriculum | en_US |
dc.subject | historical thinking | en_US |
dc.title | Εκπαιδευτικά μοντέλα επιστημονικής σκέψης στα Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΣΙ-ΠΕ) από το 2015 και μετά: το ελληνικό παράδειγμα και οι διεθνείς συνιστώσες | en_US |
dc.title.alternative | Educational Models of historical thinking in History Curricula in Primary Education since 2015: the greek instance and the international components | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |