Show simple item record

dc.contributor.advisorΦαρδή, Κυριακή
dc.contributor.authorΤζουνοπούλου, Μαρίνα
dc.contributor.authorTzounopoulou, Marina
dc.date.accessioned2023-12-20T11:08:40Z
dc.date.available2023-12-20T11:08:40Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4233
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής.en_US
dc.description.abstractΗ διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση διαμορφώνεται σε σημαντικό βαθμό από τα Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας και επηρεάζεται από τις σύγχρονες αλλαγές στα εκπαιδευτικά συστήματα. Στην παρούσα εργασία διερευνώνται τα εκπαιδευτικά μοντέλα επιστημονικής σκέψης, όπως αποτυπώνονται στα Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και σε χώρες του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα μελετάται η προσέγγιση της επιστημονικής σκέψης στα εκπαιδευτικά μοντέλα των Προγραμμάτων Σπουδών. Η μεθοδολογία που επιλέχθηκε και εφαρμόστηκε στην παρούσα έρευνα ήταν η ποιοτική μέθοδος έρευνας. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης έδειξαν ότι τα εκπαιδευτικά μοντέλα επιστημονικής ιστορικής σκέψης που αναδείχθηκαν από τα Προγράμματα Σπουδών ήταν το αγγλικό, το γερμανικό, το γαλλόφωνο, το καναδικό όπως και συνδυασμός εκπαιδευτικών μοντέλων στο ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών. Τα Προγράμματα Σπουδών βασίζονται στις παραδόσεις των χωρών τους για την ιστορική εκπαίδευση.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectιστορίαen_US
dc.subjectπρόγραμμα σπουδώνen_US
dc.subjectεκπαιδευτικά μοντέλαen_US
dc.subjectεπιστημονική ιστορική σκέψηen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjecteducational modelsen_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.subjecthistorical thinkingen_US
dc.titleΕκπαιδευτικά μοντέλα επιστημονικής σκέψης στα Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΣΙ-ΠΕ) από το 2015 και μετά: το ελληνικό παράδειγμα και οι διεθνείς συνιστώσεςen_US
dc.title.alternativeEducational Models of historical thinking in History Curricula in Primary Education since 2015: the greek instance and the international componentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record