Show simple item record

dc.contributor.authorΡομπιέ, Ευαγγελή
dc.date.accessioned2017-03-02T07:46:13Z
dc.date.available2017-03-02T07:46:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other703 ΡΟΜ
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/452
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Εκπαιδευτική ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΟ δημόσιος τομέας δραστηριοποιείται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που επηρεάζεται έντονα από τις τεχνολογικές, πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές. Η αποτελεσματικότητα του δημόσιου τομέα βασίζεται στον πολυτιμότερο πόρο της, που δεν είναι άλλος από το ανθρώπινο κεφάλαιο. Η αποτελεσματικότητα μια δημόσιας υπηρεσίας πηγάζει κυρίως από τους υπαλλήλους της. Η επιτυχία και η επίτευξη των στόχων μιας υπηρεσίας, στηρίζεται στην υποστήριξη, τη συνεργασία, την προθυμία και τη διάθεση από την πλευρά των υπαλλήλων. Η απόδοση των υπαλλήλων εξαρτάται όχι μόνο από τις ικανότητές τους, αλλά και από τη διάθεσή τους να καταβάλλουν προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των υπαλλήλων. Ένας βασικός παράγοντας, όπως προκύπτει και από τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας, είναι ο ρόλος του ηγετικού στελέχους. Μια από τις κύριες φροντίδες ενός ηγέτη είναι η δημιουργία κατάλληλων συνθηκών, που θα εξασφαλίσουν την καλύτερη διάθεση των υπαλλήλων για υψηλότερη απόδοση. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι, να οριστεί η έννοια της αποτελεσματικότητας και να διερευνηθούν οι παράγοντες που την επηρεάζουν, σε δείγμα διοικητικών υπαλλήλων των διευθύνσεων εκπαίδευσης του Ν. Φλώρινας.The public sector operates in a constantly changing environment, strongly affected by technological, political and social changes. The efficiency of public sector is based on its most valuable resource which is no other than the human capital. The effectiveness of a service stems mainly from its employees. The success and the achievement of service’s objectives are based on the support, cooperation, willingness and openness on the part of employees. The employee performance depends not only on their skills, but on their willingness as well, in order to make efforts to achieve these objectives. There are many factors that affect the efficiency of employees. A key factor, as it is clear from the results of such a research, is the role of a leading member. One of the major concerns of a leader is to create the conditions that will ensure better allocation of employees to higher performance. The purpose of this research is to define the concept of efficiency and to investigate the factors affecting it, in a sample of administrative officials in the department of education in the region of Florina.en_US
dc.language.isoελληνικήen_US
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΑποτελεσματικότηταen_US
dc.subjectΓραφειοκρατίαen_US
dc.subjectΕπικοινωνίαen_US
dc.subjectΗγεσίαen_US
dc.subjectΔιοικητικά στελέχηen_US
dc.subjectΔημόσιοι υπάλληλοιen_US
dc.subjectΚίνητραen_US
dc.subjectΠαρακίνησηen_US
dc.subjectEffectivenessen_US
dc.subjectPaperworken_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectLeadershipen_US
dc.subjectManagersen_US
dc.subjectCivil servantsen_US
dc.subjectIncentivesen_US
dc.subjectMotivationen_US
dc.titleΔιερεύνηση των βασικών παραγόντων που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα του έργου των διοικητικών υπαλλήλων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης: Η περίπτωση των Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Φλώριναςen_US
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record