Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος Αναστάσιος
dc.contributor.authorΠάπουλας, Ιωάννης
dc.date.accessioned2024-03-27T08:39:27Z
dc.date.available2024-03-27T08:39:27Z
dc.date.issued2023-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4676
dc.description.abstractΣτόχος της πτυχιακής εργασίας «Social Media και Πολιτική: Το Πολιτικό Μάρκετινγκ στη Ψηφιακή Εποχή» είναι να παρουσιαστεί με ποιον τρόπο τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτικού μάρκετινγκ και κατά επέκταση πώς οι πολιτικές οντότητες χρησιμοποιούν τον πολιτικό λόγο σε αυτά, και πιο συγκεκριμένα στη πλατφόρμα του Twitter, για τη δόμηση της εικόνας τους. Αρχικά γίνεται αναφορά στους ορισμούς του πολιτικού μάρκετινγκ και εν συνεχεία πώς εξελίχθηκε αυτό στην ψηφιακή εποχή. Έπειτα, μετά από την ανάλυση των τρόπων δόμησης της εικόνας μια πολιτικής οντότητας, είτε αυτή είναι πολιτικός αρχηγός κόμματος είτε το ίδιο το πολιτικό κόμμα, στα ψηφιακά μέσα θα γίνει συγκριτική ανάλυση περιεχομένου των αναρτήσεων στη πλατφόρμα του Twitter από τους λογαριασμούς των δύο πρώτων κομμάτων αλλά και των πολιτικών τους αρχηγών κατά την προεκλογική περίοδο των Ευρωεκλογών και των βουλευτικών εκλογών του 2019. Τέλος μέσα από αυτή τη σύγκριση όχι μόνο των κειμένων των αναρτήσεων αλλά και των διαφημιστικών πολιτικών σποτ θα ακολουθήσει και η σύγκριση ανάμεσα στο παραδοσιακό ψηφιακό μέσο του πολιτικού μάρκετινγκ που είναι η τηλεόραση με το Twitter. Η εργασία συμπεραίνει ότι το ύφος και το περιεχόμενο των αναρτήσεων που βασίζεται κατά κύριο λόγο στα δεδομένα του πολιτικού προγράμματος της τότε αντιπολίτευσης του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας με αρχηγό τον Κυριάκο Μητσοτάκη είχε πολύ υψηλότερη δημοτικότητα και απήχηση από αυτή της τότε κυβέρνησης του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ με αρχηγό τον Αλέξη Τσίπρα. ----------------------------- The aim of the following thesis, "Social Media and Politics: Political Marketing in the Digital Era," is to show how social media is an integral part of political marketing and, by extension, how political entities use political discourse on them, and more specifically on the Twitter platform, to build their image. First, the definitions of political marketing are mentioned, followed by how it has evolved in the digital era. Next, after analyzing the ways of structuring the image of a political entity in digital media, a comparative content analysis of the posts on the Twitter platform from the accounts of the first two parties and their political leaders during the 2019 European and parliamentary elections will be conducted. Finally, through this comparison not only of the texts of the posts but also of the political commercials, a comparison between the traditional digital medium of political marketing, which is television, and Twitter will follow. The paper concludes that the style and content of the posts, based primarily on the political program of the former opposition of the New Democracy party led by Kyriakos Mitsotakis, had a much higher popularity and appeal than that of the former government of the Syriza party led by Alexis Tsipras.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσωνen_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΠολιτικό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΠολιτική εικόναen_US
dc.subjectΨηφιακά Μέσαen_US
dc.titleSocial Media και πολιτική: το πολιτικό μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχήen_US
dc.title.alternativeSocial Media and politics: political marketing in the digital eraen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record