Show simple item record

dc.contributor.advisor
dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΜίμης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΚυριάκου, Κυριάκος
dc.date.accessioned2024-04-24T09:42:18Z
dc.date.available2024-04-24T09:42:18Z
dc.date.issued2023-04
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4735
dc.description.abstractΕδώ και αρκετές δεκαετίες τα βιντεοπαιχνίδια χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Η τεχνολογία των υπολογιστών είναι πια αρκετά διαδεδομένη και είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής. Τα τελευταία χρόνια, έχει υπάρξει αυξανόμενο ενδιαφέρον, και για τον σχεδιασμό βιντεοπαιχνιδιών ως εργαλεία ψυχαγωγίας, εκμάθησης, εκτόνωσης και διδασκαλίας, ενώ αποτελούν θεμελιώδες μέρος της εξελισσόμενης ανθρώπινης εμπειρίας και του τρόπου μέσω του οποίου ένας gamer μαθαίνει ή εξερευνεί σε ένα ασφαλές περιβάλλον, διδάσκοντας τις δεξιότητες όπως τον στόχο, την ταχύτητα, το κυνήγι, την στρατηγική και τον χειρισμό της δύναμης. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα των διαφορετικών και καινοτόμων τρόπων με τους οποίους τα βιντεοπαιχνίδια έχουν χρησιμοποιηθεί με σκοπό να ψυχαγωγήσουν και να διδάξουν όπως και πολλά διαφορετικά κίνητρα και Χαρακτηριστικά που ωθούν έναν gamer στην επιλογή του βιντεοπαιχνιδιού.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσωνen_US
dc.subjectΣχεδιασμός παιχνιδιώνen_US
dc.subjectGamersen_US
dc.subjectΠοσοτική έρευναen_US
dc.titleΣκιαγραφώντας το προφίλ ενός σύγχρονου gameren_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record