Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΜπίτζου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2024-04-24T09:50:55Z
dc.date.available2024-04-24T09:50:55Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4736
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση αρχικά του κινουμένου σχεδίου (χωροχρονικά και σε επίπεδο πρακτικής εφαρμογής), της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, και στη συνέχεια η παρουσίαση και πρακτική εφαρμογή διανυσματικών γραφικών και κινουμένου σχεδίου, μέσα από μια ιστορία. Συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά για τις τεχνικές και τα χαρακτηριστικά του κινουμένου σχεδίου, για την ιστορία του μέσα από τους αιώνες (από τον 19ο-και τη σημερινή εποχή), για τη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία και τη χρήση της στο κινούμενο σχέδιο και για τη διαδικασία δημιουργίας και παραγωγής ενός animation. Στη συνέχεια, περιγράφονται συγκεκριμένες εφαρμογές και λογισμικά, καθώς και το CGI. Προς το τέλος του πρώτου (θεωρητικού) μέρους, αναλύεται η συμβολή του κινουμένου σχεδίου στην εκπαίδευση, καθώς και οι ρόλοι του εκπαιδευτικού και των μαθητών. Δίνονται συγκεκριμένα παραδείγματα σχολικής εκμάθησης που χρησιμοποιούν το κινούμενο σχέδιο. Το δεύτερο σκέλος, το πρακτικό, παρουσιάζεται με τη μορφή ολοκληρωμένου κινουμένου σχεδίου (με κίνηση, χρώμα και ήχο), και ακολουθεί ανάλυση των τεχνικών που ακολουθήθηκαν, καθώς και τυχόν εφαρμογές του στο περιβάλλον του σχολείου και της εκπαίδευσης γενικά. Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η όλη διαδικασία σύλληψης και δημιουργίας ενός κινουμένου σχεδίου. Ξεκινώντας από το storyboard, συνεχίζουμε στον σχεδιασμό των χαρακτήρων, στην κίνηση, στην ολοκλήρωση των σκηνών, στους διαλόγους, στον ήχο και τέλος, στη μουσική. Η εργασία ολοκληρώνεται με γενικά συμπεράσματα και προτάσεις εξυγίανσης ή λύσεις τυχόν προβλημάτων. --------------------------------------------- The purpose of this thesis is firstly the analysis of animation (spatial and temporal and practical application), digital technology in education, and then the presentation and practical application of vector graphics and animation, through a story. In particular, the techniques and characteristics of animation are discussed, its history through the centuries (from the 19th century to the present day), modern digital technology and its use in animation, and the process of creating and producing an animation. Specific applications and software, as well as CGI, are then described. Towards the end of the first (theoretical) part, the contribution of animation to education is discussed, as well as the roles of the teacher and the students. Specific examples of school learning using animation are given. The second part, the practical part, is presented in the form of an integrated animation (with movement, colour and sound), followed by an analysis of the techniques used and any applications in the school environment and education in general. In particular, the whole process of conceiving and creating an animation is presented. Starting from the storyboard, we move on to character design, movement, scene completion, dialogue, sound and finally, music. The assignment concludes with general conclusions and suggestions for consolidation or solutions to any problems.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσωνen_US
dc.subjectΚινούμενο σχέδιοen_US
dc.subjectAnimationen_US
dc.subjectΨηφιακές εφαρμογές και εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΔιανυσματικά γραφικάen_US
dc.subjectΙστορία κινουμένου σχεδίουen_US
dc.titleΨηφιακές ιστορίες και εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και κινουμένου σχεδίουen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record