Show simple item record

dc.contributor.advisorΠουλακιδάκος, Σταμάτης
dc.contributor.authorΖιώγα, Βασιλική Δ.
dc.date.accessioned2024-10-07T09:44:06Z
dc.date.available2024-10-07T09:44:06Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4970
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν πάρει το επίκεντρο, αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας, όπως οι αφίσες και οι συγκεντρώσεις μεγάλης κλίμακας. Τα πολιτικά κόμματα και οι υποψήφιοι στρέφονται όλο και περισσότερο στο Διαδίκτυο καθώς προσφέρει μια απλή, οικονομικά αποδοτική και παγκόσμια πλατφόρμα προώθησης. Η οικονομική ύφεση επηρέασε επίσης τα οικονομικά των κομμάτων, ωθώντας τους υποψηφίους να χρησιμοποιούν πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να διεξάγουν τις προεκλογικές τους εκστρατείες με πιο προσιτό τρόπο, ενώ στοχεύουν άμεσα τους νεότερους πληθυσμούς, οι οποίοι βασίζονται κυρίως στο διαδίκτυο για πληροφορίες. Τα κοινωνικά δίκτυα παρέχουν μια πλατφόρμα για εκτεταμένη κοινωνική δέσμευση, καθιστώντας εύκολη την άμεση και συχνή επαφή με ένα ευρύ φάσμα κοινού. Πολλοί πολιτικοί υποψήφιοι και αρχηγοί κομμάτων χρησιμοποιούν σελίδες στο Facebook και λογαριασμούς Twitter για να μοιράζονται ενημερώσεις, φωτογραφίες και σχόλια, καθώς και για να αντιμετωπίσουν άμεσα τυχόν σχετικά ζητήματα ή να συζητήσουν τις πολιτικές τους. Nowadays, social networks have taken center stage, replacing traditional methods of communication, such as posters and large-scale gatherings. Political parties and candidates are increasingly turning to the internet as it offers a simple, cost-effective and global promotion platform. The economic downturn has also affected party finances, prompting candidates to use social media platforms to conduct their election campaigns in a more accessible way, while directly targeting younger populations, who rely mostly on the internet for information. Social networks provide a platform for extensive social engagement, making direct and frequent contact with a wide range of audiences easy. Many political candidates and party leaders use Facebook pages and Twitter accounts to share updates, photos and comments, as well as to directly address related issues or discuss their policies.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσωνen_US
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectΠολιτικό marketingen_US
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαen_US
dc.titleΠολιτικό Marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record