Show simple item record

dc.contributor.advisorΚασβίκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚουρεβέσης, Θωμάς
dc.contributor.authorKourevesis, Thomas
dc.date.accessioned2024-10-08T08:02:37Z
dc.date.available2024-10-08T08:02:37Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4976
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η σχολική ιστορία πέρα από τα μάτια της ιδεολογίας και του φανατισμού: Έρευνα σε εν ενεργεία δασκάλους για τα επίμαχα συγκρουσιακά-γεγονότα» στοχεύει στο να ερευνήσουμε και να πάρουμε απαντήσεις σχετικά με το αν οι εκπαιδευτικοί επηρεάζονται ή όχι από το φανατισμό και την ιδεολογία που μπορεί να έχουν, όταν διδάσκουν στην τάξη τους κάποιο επίμαχο ή συγκρουσιακό γεγονός. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Αττικής οι οποίοι συμμετείχαν σε ποσοτική έρευνα με ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο στην πλατφόρμα «google forms». Βασικό αποτέλεσμα της έρευνας ήταν ότι οι εκπαιδευτικοί επηρεάζονται σε σημαντικό βαθμό από την ιδεολογία τους και την προσωπική τους άποψη. Επίσης διαπιστώσαμε ότι κάποιοι δεν επιθυμούσαν να εκφράσουν άποψη υιοθετώντας στις απαντήσεις τους την αντίληψη της πολιτικής ορθότητας που κυριαρχεί σε διάφορους τομείς της ζωής._________________________________________________This senior thesis entitled «School history beyond the eyes of ideology and fanatism: A research of active teachers on the disputed-conflict events» aims to research and get answers about whether teachers are influenced by fanatism and ideology they may have, when they teach their class about a disputed-conflict event. The research will be done on active primary education teachers in Attica, who participated quantitative research with an electronic questionnaire on the "google forms" platform. As a key result in the research is that teachers are influenced to a significant extent by their ideology and their own point of view. Also, we found that some didn’t wish to express an opinion, adopting in their responses the perception of political correctness that dominates various areas of life.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectιστορίαen_US
dc.subjectδάσκαλοςen_US
dc.subjectιδεολογίαen_US
dc.subjectεπίμαχοen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectideologyen_US
dc.subjectcontentiousen_US
dc.titleΗ σχολική ιστορία πέρα από τα μάτια της ιδεολογίας και του φανατισμού: Έρευνα σε εν ενεργεία δασκάλους για τα επίμαχα συγκρουσιακά-γεγονόταen_US
dc.title.alternativeSchool history beyond ideology and fanatism: research on active teachers on the contentious-conflictual eventsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record